22 Ağustos 2013 Perşembe

BLOGGER ARKADAŞLARIMA ÇAĞRI


Çok Kıymetli Blog Arkadaşlarım,Blogcanlarım!!!
6 senedir Blog dünyasındayım...Artık ailem,dostum,arkadaşım sizlersiniz...Blogum benim pozitif alanım...Burası başka bir dünya ve bu dünyada birçok dostluklar edindim...Yüzümüzü bile görmediğimiz dostlarımız arasında 40 yıllık dostlara taş çıkartacak muhabbetimiz var...Çok emek veriyoruz bizler...Bazen takdir ediliyoruz bazen de tekdir...Gerçek anlamda blogculuk kalıcılık ister,emekle birlikte süreklilik izleyenlerini de memnun eder...Öyle güzel izleyenlerim var ki benim 2-3 gün yazmasam telefonla arayıp hayırdır ne var nerelerdesin diye soruyorlar...Çok yürekten,sıcacık takipçilerim bunlar...Buradan onlara sonsuz teşekkürler ediyorum...
Bizler emek veriyoruz,sizlerde yorumlarınızla bizleri mutlu ediyorsunuz...Ama çok önemli bir husus var...
Güloanne ile düşündüğümüz ve bazı arkadaşlarımızın da desteklediği bir konu var...Blogger arkadaşlarımız ki buna bende dahilim bloklarımızı sosyal medyaya taşıdık resmen...Facebook,Twiter,Google + v.b sitelerde paylaşımda bulunuyor takipçilerimizi çoğaltmayı amaçlıyoruz...
Bu gibi sosyal paylaşım sitelerinde bloglarla yakından uzaktan alakası olmayan arkadaşlarımız belki bizlerin yemeklerini,hobilerini görmekten bıktı ki bazı serzenişlere şahit olduğumdan bu kanıya vardım...Neden bizler sadece bloglarımızda yazmıyoruz...Bizleri takip etmek isteyen zaten eder...Sosyal paylaşım sitelerinden yorumlar alıyoruz ama farkındamısınız artık bloglarımıza yazılan yorumlar azaldı..."Aman ben face de görmüştüm,beğenmiştim" diye kendimiz bile blog arkadaşımızın sayfasına uğramaz olduk...Bu konuda bana destek vermek isteyen arkadaşlarımın yardımlarını görüş ve önerilerini bekliyor,saygı,sevgi ve selamlarımı sunuyorum...

28 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum, ben zaten sadece blogtayım, face sayfam var ama, sadece bilgilendirme amaçlı...

    YanıtlaSil
  2. Haklısın arkadaşım
    o likelere o kadar çok alıştık ki artık bloga geldiğimiz zaman bile beğen butonunu arar olduk onca emeğe bir kuru like yerine küçük bir yorum aslında makbule geçer :)
    Ben de senin gibi düündüğümden facede blog tariflerimi paylaşmıyorum...
    Ellerine yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Selam canım..Bloğumuza nankörlük yapmama düşüncesine katılıyorum.Çünkü çoğu zaman insanlar faceden beğenip linki tıklamıyor bile.Oysa blog dostluğu,yapılan yorum ve tavsiyeler çok önemli.Fikrinizi destekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılıyorum...
    Zaten facebooktan hiç hazetmiyorum, twitte hesabım var ama kullanmıyorum, bakmıyorum bile, google+1 den hiç hazetmedim...
    Ben blogumu seviyorum :)
    Ve...
    Evet... yorumlar çok azaldı, dediğin gibi face de görüp, bloga geçmeye bile üşenenler oluyor sanıyorum, beğen tuşuna basıp geçiyorlar...
    Halbuki yapılan yorumlar bizim motivasyonumuzu arttırıyor, heveslendiriyor değil mi ...
    Ben varım...
    Hatta, önce senin bu yazını facebookta ve blogumda paylaşacağım...
    Ama...
    Dükkanıma yeni koyduklarımı paylaşmam gerektiğinden ve dükkanım yoruma kapalı olduğundan sadece onları face de paylaşacağım...
    Benim kararım böyle, aynı şeyleri düşünmüşüz, bari uygulamaya geçelim :)
    Öptüm seniii :)

    YanıtlaSil
  5. evet aynı fikirdeyşm bloglarımızı canlandırmamız lazım.sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle düşüncenize katılıyorum.Hatta bu konuda kendimi geri kafalı olarak bile görüyordum bugüne kadar.Blogların facebook ve twiter alanlarına bakmıyorum.Kendim facebook hesabımı uzaktaki aileme oğlumun resimlerini göstermek için kullanıyorum.Blogum ise sosyal medyada yer almıyor.Sadece bloga yazıyorum.Sevdiğim blogları ise hemen hemen her gün geziyorum dolaşıyorum.El emeklerinin sosyal medyanın hızla değişen sayfaları arasında kaybolup gitmesini istemiyorum.Blogları gezmeyi daha çok seviyorum.İnstagram kullansam da o da benim için blogun yerini tutamıyor. Bir çok bloogger arkadaşımın yazılarını okumayı çok seviyorum.Hatta yazıların altındaki yorumları bile okumayı seviyorum.
    Ben henüz yeni bir blogger sayılırım.Henüz 45 takipçim olmasına rağmen bırakmıyorum blogumu bırakmaya da niyetim yok.Bazen sevdiğim blogları gezmekten kendi bloguma yazmaya zaman ayıramıyorum ama olsun :))
    Fazla uzattım sanırım ama ben blogları seviyorum blogların blogta kalmasını sosyal medyada takip etmemeyi seviyorum :)
    Hatta tepki olarak sosyal medyada var olmayan/olmayacak blogger arkadaşlar olarak bir rozet/ resim vs koyabiliriz bloglarımıza. Bu blog facebook ve twiterda yer almamaktadır.yazılarımızı sadece blogumuzdan takip edebilirsiniz benzeri:)) Yada farklı bişey olabilir.Dediğim gibi yeni bloggerım ama bu konuda yapılabilecek bişey varsa desteklemeye hazırım ben.

    YanıtlaSil
  7. Açıkcası benim için blog ve facenin yeri apayrı. Facebook'da daha çok ülke gündemi ile ilgili şeyleri-tepkilerimi paylaşıyorum. Ve bloğumu da etkinleştirmedim bu ortamda zaten. dediğn gibi bloglara kimse uğramaz oldu. Ne gam benim için en birincisi yine bloğum. Hani gelinse, konuşulsa, eleştirilse falan ama napalım. Bir dönem bu da. İnsanlar o kadar uzaklaştılarki bloglardan....

    YanıtlaSil
  8. aynen katılıyorum canım bende bir post açıyorum hemen:)
    öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  9. Bloglarımıza uğramadığımız bir gerçek. Kendimizi face kaptırdık gidiyoruz. Ben ayrı şehirde olan annem ile akşamları konuşmak için açmıştım face hesabını. Blogumu ve yaptığım işlerimi ihmal ettim. Blogumu aktifleştirmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  10. haklısınız her kelimesi çok doğru...önemli olan zaten isteyerek beni birinin eklemesi,takip etmesi....istediğim için hediye gönderdim ama bu amaçla ne bir şart sundum ne de bir hediye çekilişi yaptım şimdiye kadar ...kınamak için söylemedim ama benim görüşüm böyle...sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Evet haklısınız emeklerimizi yorumsuz bırakmayalım evlerinize geri dönün arkadaşlar.Bir yorumun yüzümüzde bıraktığı mutluluğu birbirimizden esirgemeyelim.

    YanıtlaSil
  12. Tatesal Hanim,haklisiniz.
    Ben blogtan takip ediyorum.
    Facebook,twitter benim zaten yok..yorum yazmayi seviyorum,bazen cokta uzun oluyor :)
    sevgilerle sule

    YanıtlaSil
  13. ben de sonuna kadar katılıyorum biz blogcanlar olarak farklılığımızı ortaya koyup sadece bloğumuzla sosyal alanda yer almalıyız. Meşgul annenin dediği gibi tepki olarak face ve tweter gibi yerlerde olmadığımızı belirten rozet koyalım.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba canım,
    Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum fakat sosyal alanlar olmadan artık zor gibi..Bir konuyu birkaç defa görmek benide sıkıyor..bazı arkadaşlar bunu yapıyor ve ben bu işin içinde olduğum halde sinir oluyorum..

    Dikkatli ve yerinde kullanıldıktan sonra sosyal ağların artı getireceğini hatta getirdiğini düşünenlerdenim..

    Dediğim gibi takipçileri bıktırmadan , seçici davranarak güzel paylaşımlar yapınca güzel yorumlar geliyor..

    Sonuç olarak sosyal medyadan el etek çekmek blogcuların en son yapması gereken şey..

    Sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba blogunuzu ve bu yazinizi facebook paylasimi sayesinde okudum.Kesinlikle cok haklisiniz,ben de bu aralar cok farkindayim blog yorumlasmalari,ziyaretleri cok azaldi :(( Blog yazmak facebook ve diger paylasim kanallarindan cok farkli bir alan,ve dediginiz gibi cok farkli paylasimlar vra..Facebook da herkes var ama bloglarda belli sure sonra gercek dostluklar olusabiliyor..bunlari ben de yasadim..Musadenizle hem facebook da hem de blogunda bu konnuyu ben de yazip sizin linkini eklemek isterim.Cok emmnun oldum :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Kesinlikle haklısın..
    Aynen ben bile eskisi gibi blogları gezip yorum bırakmıyorum :(

    YanıtlaSil
  17. çok doğru bir blog yazarı olarak ben dahi blogu unuttum
    çok ender giriyorum ve ekleme yapıyorum.Nasılsa facete var herkes ordan bakıyor diye düşünüyorum.Bende size katılıyor ve bloga daha çok ağırlık vermeyi destekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. kesinlikle haklısınız bende herkes blogtan uzaklaşınca zorunlu olarak face yöneldim reklamları takipo etmekten asıl işleri kaçırıyoruz insanlar sadece ayıp olmasın diye beğeni atıyorlar oysa emek harcadığımız ürünlerin detayı için bloğa girmiyorlar bile

    YanıtlaSil
  19. Canım yüreğine sağlık bakalım kaç kişi duyarlı olacak bunun peşini bırakmayalım ben şu anda şehir dışındayım sevgiler

    YanıtlaSil
  20. canım bu kullandığım cihaz farklı pek beceremedim acaba yorumum yayınlandımı bilemedim daha sonra tekrar geleceğim

    YanıtlaSil
  21. ay ablacım çok haklısınnn güloanne bana da yorum yazmıştı bu konu ile ilgili ne güzel takıpleşir yorumlaşırdık dimi:) mektup misali buda unutuldu :(
    yeniden yorumlaşalım, hep yorumlaşalım.. :)

    YanıtlaSil
  22. Tülinciğimm o kadar haklısın ki ilk açtığım yıllarda yazdığım bir yazıya geçen gün baktığımda 40 yorum vardı şimdi ise 2 veya 3 yorum alıyorum. Maalesef ...

    YanıtlaSil
  23. Tülincim doğru bir yazı bende duyarsız kalmak istemedim. 5 yıldır blogum var, 2 yıl öncesine kadar blogları gezmek en büyük zevkimdi, teknolojiye yenik düşüyoruz belkide bilemiyorum, koşuşturma, iş güç arasında herkesi tek bir yerden facebooktan takip etmek banada çok kolay geliyor doğrusu. Twitter pek tarzım olamadı benim. Ama biliyorumki bu çağrıya çok az blog katılacak, ben bloga başladığımda sende biliyorsun birbirimizi gezmek, haberleşmek yorum bırakmak ne büyük bir heyecandı en azından benim için, şimdi herkes seninle aynı fikirde, ama uygulamaya gelince yine sosyal hesaplarımızdan vazgeçemeyeceğiz ve bir müddet sonra yine oradan paylaşım yapmaya devam edeceğiz. Bloox vardı bilirmisin. Ben orayı çok severdim. Bir nevi facebook gibiydi ama bloglarımızdan kopmadan devam ettiğim bir yerdi benim için, sanırım 1 yıl gibi bir zaman önce kapandı, facebook ve twitter gibi paylaşımlarda insanların daha fazla yer almasından ötürü kapatıyoruz burayı diye bir yazı vardı, o zaman buna çok üzüldüm ve anladımki şu an gündem bu iki sosyal ağ, bundanda kimse vazgeçmeyecektir eminim. Blogumda 40-50 yorum görürken, şimdi 1-2 yorum ancak görebiliyorum. Blog paylaşımları çok güzel birşey, ama eski canlılığına nasıl döndürürüz onu bende bilemiyorum. Bu çağrını sürekli tekrarla, madem böyle güzel bir yazı yazdın, üzerine düş lütfen. Yoksa pek birşeyin değişeceğini sanmıyorum.
    Seni çok seviyorum, her zaman aklımda, yüreğimde olan bir can dost gibisin benim için, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  24. MERHABA BENCEDE DOĞRU PEKİ TAKİPÇİLERİMİZİ NASIL GERİ KAZANACAĞZ BİLMİYORUM EN AZINDAN BU YAZIYI GÖREN ARKADAŞLAR BİZLER BİR BİRİMİZİ SIK ZİYARET EDELİM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  25. içimdeki sese tercüman olmuşsun.. benimde öyle şeylerim yok sadece çok faydalı bulduğum yada önemsediğim bazı yayınları face'de linkini veriyorum o kadar.. google+ da hesabım varmış onuda nasıl sileceğim bilmiyorum.. oraya buraya yok logine lovine bilmem nereye üye olun diyorlar izlemek için onun için bunun için sonra dallanıp budaklanıyor :D
    ben artık değişiklikleri hemen kabul etmiyorum nedir ne depildir diye araştırıyorum
    mesela reader kapanacak diye bir dünya yazı çıktı olay oldu bloglovine yönlendirdiler google+ya yönlendirdiler.. ben ikisine de girmedim halbuki hiçde öyle değil ben hala izlediklerimi izleyebiliyorum; bloggerin ana sayfası zaten bunun için müsait..

    bende en kısa zamanda duyuru yapacağım bacım.. sevgiler.. ♥NK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm bende aynen senin gibi düşünüyorum reader devam ediyor problem yok...

      Sil
  26. Kesinlikle çok haklısınız, ben de halen bu tarz şeyleri sevmediğimden girmedim bir türlü, ne bileyim sizin de ifade ettiğiniz gibi neticede okumak isteyen bloğu okusun diyorum içimden oysa, insanlar sürekli, onu da aç, bunu da aç, geride kalma, teknolojiye ayak uydur, yoksa takibin de zorlaşır filan diyorlar. Ben de bir türlü ısınamadım şu diğerlerine.. çok çok haklısınız.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!