5 Nisan 2013 Cuma

ÖRGÜ KOLALAMA NASIL YAPILIR VE ÖRGÜ AMERİKAN SERVİSİ KOLALAMA

Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim,Değerli Gönül Dostları!!!
Bugünkü cuma duamızı şöyle edelim;
Ya Rabbi!!! yalan tutsağına esir etme bedenimizi...
Gözeten sensin her halimizi,sen koru benliğimizi..
Sana emanet ettik yüreğimizi ve her halimizi...
Ya İlahi!!! Emanetini sağlam ulaştırmayı ve doğduğumuz gün verdiğin o tertemiz kalbi aynı temizlikte iade etmeyi nasip eyle ...
Amin!!! 
Cumanız mübarek olsun sevgili takipçilerim....Bugün uzun zamandır netten ve çevreden araştırdığım,denediğim konuya çözüm bulmanın sevincindeyim...Başlıktan da anlaşılacağı üzere örgü işlerimizi nasıl kolalayacağımızı buldum...Daha önce Amerikan servisi&Supla&Tabak Altlığı başlıklı yazım burada 
Örmek isteyen takipçilerim bakarak yapabilirler...
Jelatin kola,yumurta akı gibi kolalama yöntemlerini beğenmediğimden arayış içindeydim...Çözüm yine anneciğimden geldi....Erkek kardeşimin yurt dışından getirdiği ütü kolasını hatırladı ve gömlek yakalarını sertleştirdiğini ,örmüş olduğum amerikan servislerinde de denememi önerdi....

 Evet denedim ve sonuçtan çok memnun kaldım....
Anneme çokkkkk teşekkür ediyorum....


Bu yurt dışından gelen sprey koladan marketlerin deterjan reonlarında bayağı aradım ve sonunda farklı bir şeklini buldumama almadım...alıp deneyen arkadaşlarım olursa yorumlarını bekliyorum...Sprey kolayı örgü tabak altlığımın iki yüzüne de bolca sıktım ve bir havlu üzerine sererek kuruttum...renginde beyazlaşma ve renk değişimi olmadı...Çok beğendim...herkese tavsiye ederim... 
Görmüş olduğunuz gibi örgü servis altlığım gayet düzgün ve net kolalanmış,renk değişmemiş...
Bu sıra blog arkadaşlarım bu servislerden bol bol örüyor,artık bu yöntemle kolalı sert servis takımlarına sahip olacaklar....
Kolalanması icap eden örgüler için de iyi bir çözüm bence...

Bol güneşli ve mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....

21 yorum:

  1. tabak altlığı çok güzel olmuş yapılışını gösterirmisin bende yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Merabalar ben size birsey sorcam bu servisler icin kullandiginiz ipin cesidi ne dantel ipligi degil galiba orgu ipligi falan mi acaba cevap verirseniz sevinirim simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  3. Sevgili hilal servisleri ördüğüm ipim nako pırlanta ....


    Keskin makas daha önce amerikan servisi hakkında yazmıştım şimdi bu yazıma link ekliyorum oradan bakabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. mmm çok pratik bir kolaymış bu,güle güle kullan..öpüyorum seni tülinim:) özletmem kendimi merak etme :) :)

    YanıtlaSil
  5. Amin canim bende nisasta ile kolaliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben siyah çanta kolalama istiyorum fakat renk kalır mı diye korkuyorum sorun olur mu

      Sil
    2. Merhaba siyah çanta kolalama istiyorum fakat renk kalır mı diye korkuyorum sorun olur mu

      Sil
    3. Sorun olmaz ters tarafından sprey yapın..

      Sil
  6. çok iyi bir fikir ben de koladan hep kaçmışımdır aklımda bulunsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. yapılışını nasıl öğrenebiliriz

    YanıtlaSil
  8. nasıl yapcaz bir tarifini yazabilirmisiniz :))

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor.. ama ben kıyamam bunları kullanmaya..

    YanıtlaSil
  10. peki ipek şalları yıkadıktan sonra da kabarıklığı için kullanılabilir sizce deneyen?

    YanıtlaSil
  11. Kullandihiniz kolayi nerde bulabiliriz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben migrostan aldım ama büyük marketlerde de bulunur...

      Sil
  12. Merhaba ben figen torunum icin yunden kirli camasir sepeti oruyorum nasil kolalayabilirim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen hanım hazır sprey kolalar var onlardan alabilirsiniz ki ben migrostan almıştım...kolay gelsin

      Sil
  13. Sprey çamaşır kolası rossmannda var fiyatı da 8 tl. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Penye ipten yapılan puset sepetlerde kolalanirmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıt buldunuz mu acaba

      Sil
    2. Bu konuda bilgim yok ama sertleştirdiği için olabilir

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!