18 Nisan 2012 Çarşamba

FARBELA FULARIN YAPILIŞI

 Güneşli Sıcacık Bir İlkbahar Gününden Selamlar Hepinize!!!
Fır Fır Farbela Fularların yapılışını merak edenler için ayrıntıları bir bir fotoğrafladım ...
Resimde görüldüğü üzere 3,5 numara tığ ile 21 ilmek toplanır...
21. ilmek alındıktan sonra tek tek diğer ilmeklerin içinden geçirilir...
21. ilmeği geçirirken çekebilirsiniz ,ipte esneme oluyor...İlk önce biraz zorlanabilirsiniz ama sonra eliniz alışacaktır...
Tüm ilmeklerin içinden geçirdiğiniz 21.ilmeği sıkıştırıp,
parmağınızda tuttuğunuz ipi içinden geçirin 
sonra zincir çekin...
10 adet zincir çektikten sonra tekrar 20 ilmek toplayın ve aldığınız 21. ilmeği içinden geçirerek çiçek yapın...
İpiniz bitinceye kadar devam edin....
Kolay Gelsin!!!

*İpin kalınlığına göre çiçek sayısı 12-14 adet  arasında değişebilir.
*Farbelanız kalın dokunuşlu ise ilmek sayısını 21 değilde toplam 18 adet yaparsanız çiçekleriniz daha güzel olacaktır.

8 yorum:

  1. ayyy çok güzel olmuş Tülincim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok hoş görünüyor. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı bişey olmuş kankim böyle :) Güzel de anlatmışsın ama illa elime alıp denemem lazım :) Emeğine sağlık canımcım iyi günlerde kullanılsın ;)

    YanıtlaSil
  4. merhaba ,
    uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ama google readerdan. siteye gelince çok yavaş açıldığını gördüm. resimlerin boyutu çok büyük biraz daha küçülterek koyarsanız hem yerden tasarruf edersiniz hemde biraz daha hızlı açılır. fuları yapmaya bende başladım örnek için çok teşekkürler . sevgiler gülsen

    YanıtlaSil
  5. ayy çok şık yapmaya zamanım olsa da yapsam keşke..

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş ve anlatımınız da çok açık ve net, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. ÇOK BEGNDIM BAYILDIM VE İLK KEZ SİZDE GÖRDÜM ELLERINIZE SAGLIK...BENDE ERZCANDA OTURUYORUM EŞİM BURDA GÖREVLİ 3 YIL OLDU SİZİ TANIMAK İSTERDIM ŞAHSEN...
    https://www.facebook.com/#!/ayse.i.gokce
    Ayşe Ilayda Aybüke Gökçe (El Emeği Göz Nuru)

    YanıtlaSil
  8. Ayşe Hanım çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim...Umarım birgün tanışma fırsatımız olur,sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!