3 Ocak 2011 Pazartesi

KARANFİL ÖRNEĞİ BEBEK ATKISI

Yılın ilk iş gününden merhabalar sevgili izleyenlerim,çok değerli blogcanlarım.....
Yoğun geçen bir hafta sonunun ardından sendromu bol olan bir pazartesiye daha merhaba dedik...Pazartesi pazarın ertesinden gelen ve biz çalışan bayanların pazargünü iyice yorularak perişan bir halde eriştiğimiz muhteşem gün....Sabah kalkmak zor olsada ben seviyorum pazartesileri....çünkü evdeki koşuşturmadan uzak,farklı ve sevdiğim işlerimi yaptığım bir gün...
Neyse bu gün hakkındaki düşüncelerimi bir kenara bırakıp kuzenimin doğacak bebişine ördüğüm atkıya geçmek istiyorum....Dah önce burada beresinide örmüştüm...takım oldu...
Uç kısımlarını büzüp pon pon taktım....
Alttan 2-3 sırayı haroşa ördükten sonra

3 ilmeğin içinden 3 ilmek çıkarıp bu şekilde tamamlıyorsunuz...
Arka yüzden ters örülüyor...
ipim kartopu gonca,şiş numaram 5,5...

Yapmak isteyenler olur düşüncesiyle minik bir video çekimiyle örneğin yapılışını tarif etmeye çalıştım umarım yardımcı olabilirim....

13 yorum:

  1. ÇOK CİCİ OLMUŞ.. ÖRNEĞİ BİLMİYORDUM.. HOŞUMA GİTTİ. İNŞALLAH BUNDAN SONRAKİ ÇALIŞMALARIMDA DENEME İMKANIM OLUR... TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  2. ablacım annem çok beğendi bu uygulamayı hay aklı ile bin yaşasın dedi:)
    hiç aklına gelmemişmiş atkıya uygulamak bu örneği:D
    tam aynısından olmasa da çok benzeyen bir örnek bizdeki de:)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendiğim bir örnektir. Atkıda da çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. örnek çok şık... videolu anlatım için de ayrıca teşekkürler... ellerine sağlık. iyi seneler...

    YanıtlaSil
  5. ablam çok ciciş olmuş ayrıca bana yolladığın hadiyeler içinde çok teşekkürederim kesene bereket. anca yayınlama fırsatı buldum.bu arada üzücü bir haber vermek istiyorum.derya ablamın eşi beyin kanaması geçirmiş ansızın eşi hastanede kendiside onun yanında bilmeni istedim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canim atki cok seker olmus beyaza herzaman hayran olmusumdur,ornegi de cok guzel anlatmisin ellerine emegine saglik .paylasimin icin tesekkur ederim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  7. bızde seytan bacagı dıye gecer bu ornek cokta sık kullanırız..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık benim mavi şalın örneği .
    çok sevdiğim ve çok bereketli bulduğum bir örnek yıldız yada kaz ayağı diyoruz biz:)) videolu anlatımlar çok iyi oluyor ilk yapmak isteyenler için sevgiler öpüyorum canım benim.

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuş canım bebiş te sağlıkla giysin inşallah

    YanıtlaSil
  10. Bıcır bıcır bir model. Videoyu koymanız çok iyi olmuş. İnsan daha iyi anlıyor. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. süpermiş
    ellerine sağlık
    annem pek güzel örer ama ben hiç beceremem
    açıklayıcı olmuş sağolasın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. kim demis bebek atkisi diye... bence tam bana göre.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık sevgiler öptüm

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!