23 Şubat 2009 Pazartesi

DOMATES ÇORBASI


 Sıcacık leziz bir çorba tarifi isteyenlere gelsin...


MALZEMELER:
-----------------
2 yemek kaşığı tereyağı

4-5 yemek kaşığı un

2 yemek kaşığı salça

Yarım çay bardağı süt

Tuz,karabiber,çok az kimyon,nane(arzuya göre)

Unu tereyağıyla kavurduktan sonra 1,5 litre kadar soğuk suyu ekleyiniz ve bir taraftanda çırpma teli ile karıştırınız ki topaklanmasın.Salçayı ayrı bir kasede suyla seyrelterek çorbaya ilave ediniz.Tuz,karabiber,kimyonu da ilave ederek kaynamaya bırakınız.Daha sonra sütü ekleyiniz.Biraz daha kaynattıktan sonra ocaktan alınız.Nane arzu ederseniz çok güzel bir lezzet verir ,ekleyiniz.Diğer taraftan bayat ekmekleri küp küp doğrayarak teflon tavada bir tatlı kaşığı tereyağıyla çevirerek kızartınız.Pişirdiğiniz çorbayı kaseye koyduktan sonra,kızarmış ekmeklerden de üzerine serpiştirerek servis yapınız....Dilerseniz kaşar rendesi ile de servis yapabilirsiniz....
                                         Afiyet Olsun!!!

3 yorum:

  1. Kokusu buralara geldi:))) bir güç beni sizin eve doğru çekiyormu neeeeeee....

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık.
    Sıcak sıcak ne güzel içilir şimdi.
    İstanbul çok soğuk.
    Yeni dışardan geldim. Dondum.
    Olsa ne güzel içerim......
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım mesajın için çok teşekkür ediyorum....

    Ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!