6 Nisan 2021 Salı

VİŞNELİ AYVA TATLISI


Vişneli Ayva Tatlısını  Sizde severmisiniz? 

Hepimizin çok çokkkk sevdiği ayva tatlısını daha önce burada  defalarca paylaşmıştım ama bu sefer renk ve lezzet vermesi bakımından vişneli yaptım...çok beğendik...6 adet ayvayı soyup ikiye böldüm çekirdeklerini çıkardım...tencereye dizdikten sonra üzerine 2 su bardağı kadar toz şeker serptim ,bir kase dondurulmuş vişneyide ayvaların üzerine yetleştirip , yarım su bardağı su  ilave ederek pişirdim ...sonra iyice renk alması için tencerenin içinde ayvaları çevirdim biraz daha pişirip servis tabağına aldım...
Soğuduktan  sonra vişneleri içinden slmadan dövülmüş ceviz ile servis yaptım....muhteşem oldu,tavsiye ederim ...



 yva tatlıaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!