6 Ocak 2021 Çarşamba

FIRIN POŞETİNDE USKUMRU

Daha önce dondurulmuş balık alıp pişirmemiştim...Bimde görünce denemek istedim...
Dondurulmuş Uskumru paketinden 4 parça balık çıktı...Biraz açılmasını bekledikten sonra yıkayıp süzdürdüm....Daha sonra 1 baş soğanı iri iri doğradım,patatesleri de soyup iri iri halkaladım...Karıştırma kabına alarak üzerine 3-4 diş sarmısak ,kekik,tuz,pul biber,karabiber,biraz sıvı yağ ekleyerek sebzeleri karıştırdım...Fırın poşetine biraz un serpip sallayarak iğne ile birkaç delik açtım ve önce tuzladığım balıkları sonrada sebze karışımını koyarak poşetin ağzını kapattım...180 derece fırında yarım saat kadar pişirdim...Sıcak sıcak salata eşliğinde servis yaptım...
Bol limonla çok keyifli bir balık yemiş olduk...
Denemek isteyenlere duyulur...

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!