29 Nisan 2020 Çarşamba

MAKREME TEKNİĞİ İLE KAVANOZ SÜSLEME MUMLUK

Makreme yapmaya ortaokul zamanlarımda başlamıştım...Yıllarca birçok şey yapmıştım...O zamanlar sarkaçlar çok modaydı,sarkaç,çiçekşik,köşelik,kapı  zili gibi birçok süs eşyası... 
O dönemde elişi derslerimiz çok şey katmıştı bana,mükemmel öğretmenlerimiz vardı...Çeyizim için birçok süs eşyası yapmıştım,sonradan çokda kullanmıştım...
Ama bayağı uzun süre ara vermiştim,taki instagramda bu kavanoz süslemelerini görünceye kadar...Mumluk...
İlk makreme etiketimide bununla yazmış  oluyorum...
Elinizde olan kavanozları makrome  tekniği  ile süsleyip içine minik mumlar koyarak balkonda, bahçede veya evinizin muhtelif yerlerinde kullanabileceğiniz mumluklar yapabilirsiniz... 
Benim elimde bu renk bir makrome ipi vardı,ördüğüm el çentasından artmıştı..
Büyükçe bir kavanozdu...
Açık renk ipler alıp büyük kavanozlarada uygulamayı düşünüyorum ama corona günlerinde ip almak riskli olduğundan beklemekteyim...Evde bulunan diğer iplerimi farklı değerlendirdim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!