21 Mayıs 2019 Salı

15.GÜN İFTAR MENÜSÜ ÖNERİSİ VE DOĞUM GÜNÜM

İftar Menüsü Önerimiz Şöyle;
*Patates Çorbası
* Fırında Sebze Kızartma
* Mercimekli Köfte
*Burgu Makarna
*Peynirli Duş Böreği (Sahur İçin)

Ve 20 Mayıs 2019
Bugün benim doğum günümdü...
Sabah başlayan kutlama telefonları sosyal  medyadan ve watsaptan gelen mesajlar ve en önemlisi eşimin gönderdiği güller...
Herkese çok teşekkür ederim...

Kızımın benim adıma bir pandayı evlat edinmesi çok farklı bir hediyeydi benim için...Artık birde panda evladım oldu...
Ayrıca Anneme ,eşime ve çocuklarıma- damatlarıma çok çok teşekkür ederim  bana değer verdikleri için....

1 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun ve Allah kabul etsin hepsi harika görünüyor

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!