16 Ocak 2019 Çarşamba

KARPUZ GÖRÜNÜMLÜ KEK

Günaydın Kıymetli Takipçilerim!!!
Gününüz aydın neşeniz bol olsun...Bir önceki yazımda yayınladığım Karpuz görünümlü tarttan oğlumun okul kermesi için de yaptım...Ve daha önce neden bu şekilde yapmadım diye üzüldüm...
Tartı yaptıktan sonra ortasını bıçak yardımıyla biraz oyduğumu  yazmıştım diğer tarifimde...İşte çıkan o kek parçalarını kenarlarına yapıştırdım ve görsel olarak daha güzel oldu...
Çünkü tart kızarınca kenarları tam yeşil görünmüyordu...
Yukarıdaki resimdeki gibi...
Bu şekilde daha çok karpuza benzedi sanki...


 Tarifi Bir Daha Yazayım;

     Malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 3-4 kök ıspanak (sadece yaprakları)
  • Aldığı kadar un
     Üzeri için;
  • 1 poşet krem şanti
  • 1 büyük çay bardağı soğuk süt
  • Kırmızı meyve jölesi
  • Damla çikolata
  Yapılışı burada buyurun lütfen...

Yine fotoğraf çekmelere doyamadım,bir sürü çektim....
Kermeste dilimlenip satılmış ve çok beğenilmiş....
Bende resim çizer gibi yaptım pastayı ...
Birazda oyun hamuru misali...


Lezzeti ve Görseli ile denenmesi gereken bir pasta....
Şen ve Esen Kalın!!!

2 yorum:

  1. Harika görünüyor. Hafta sonu deneyeceğim kesin ;) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel bir görsel şölen ,görüntüsü böyle ise tadına doyulacağını sanmıyorum.Ellerinize sağlık.
      Sizlere afiyet olsun.

      Kıymetli öğretmenlerimden biride sizin hayatınıza değer katmış,çok memnun olduğumu,paylaştığınız anıları çok değerli bulduğumu yazmaya geldim.Bu güzel pastayla da taçlandırdım.

      Sizin yaşanmışlıklarınızın benzerlerini oğlumda yaşadık.
      Çok olumsuz gibi görünmesede cok çabuk sorumluluk bilinciyle yetişen oğlumun zaman zaman çok zorlandığını biliyordum.
      0n yıl aradan sonra dünyaya gelen ikiz kızlarımı ise zor durumda kalmadıkça sınıfıma sokmadım.Ancak çok da bir şey değişmediğini o zaman farkettim ki.
      Ailede alınan temel eğitim nerede olursa olsun olumlu-olumsuz farkediliyor.
      Sorumluluk bilinciyle yetiştirilen her çocuk nerede olursa olsun,eğer bulunduğu yerde hakkaniyet yoksa bir dönem hayal kırıklığı yaşıyor.
      Allah'tan aile bağları sağlam olduğundan çok çabuk toparlanabiliyor
      Ortam iyiyse zaten çabucak uyum sağlıyor..
      Sevgilerimle.

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!