18 Temmuz 2016 Pazartesi

KİM BU CENNET VATANIN UĞRUNA OLMAZ Kİ FEDA?

KİM BU CENNET VATANIN UĞRUNA OLMAZ Kİ FEDA
ŞU HEDA FIŞKIRACAK TOPRAĞI SIKSAN ŞU HEDA
CANI CANANI BÜTÜN VARIMI ALSINDA HÜDA
ETMESİN TEK VATANIMDAN BENİ DÜNYADA CÜDA
15 Temmuz 2016
Tarihde daha önce görülen ayaklanmalar,darbeler gibi 21. yüzyılda hiç olmayacak bir biçimde hemde kendi vatanımızın içinde hain terörist Fetöcüler tarafından yapılan kalkışma eylemi hepimzi derinden etkiledi ve sarstı.
Sosyal maedyada paylaştığım duygularımı aktarıyorum buraya...
O gece kendime inanamadım yüreğimin dışarı fırlamasına milli duygularımın kabarıp içime sığmamasına...hep derlerdi dinlerdik hikaye gibi okurduk kitaplardan Tayyar Rahmiye yi, Gördesli Makbuleyi , Halime Çavuşu , Kurtuluş savaşında donarak ölen Şerife Bacıyı ve Nene hatunu. Demek ki Konu vatan olunca Türk kadını da böyle oluyor. Benim gibi milyonlarca hemcinsimin de aynı duyguları paylaştığını biliyorum....Ama Türk kadını düşmana karşı savaştı, cephede yaraları sardı, su taşıdı,  odun taşıdı düşman esaretine girmesin vatan işgal olmasın diye gerektiğinde erkek gibi silah taşıdı ateş etti...Şimdi durum fafklı kimi kime karşı savunacağız. Kim fetöcü kim değil kim terörist nasıl ayırt edeceğiz. .Erlerimiz kollarına kırmızı kurdela bağladılar biz Türk Askeriyiz  bizi  böyle ayırt edin diye  ...
Bizi bu hale getirenlere ve hala hükümeti eleştirip fafklı tiyatro senaryosu yazanlara , akıllarınca milletin duygularını istismar etmek isteyenlere,  tüm siyasi parti  liderlerinin aynı paydada birleşmesine rağmen hala doğruları görmeyenlere yazıklar olsun...
Kısaca Fetönün durumu şudur ki;
Bu fetullah Hasan Sabbah dan daha adi daha şerefsiz abi abla gibi bir düzen kurup çocukları yedirip içeren, giydiren 5 vakit namaz kıldıran ve kendi asla kılmayan , beyinleri yıkayıp uyuşturan haşhaşiden daha haşhaşi bir şerefsiz. ...
40 yıldır bu darbe için çalıştın da ne oldu Mehdi mi olacağını sandın? Yazıklar olsun sana ve sana inanan insan müsvettelerine...Rabbim kahru perişan etsin hepinizi...
Türk Milletini tanıyın artık yüreksizler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!