13 Mayıs 2015 Çarşamba

TUNUS İŞİ MERSERİZE YAZLIK YELEK

Hayırlı Sabahlar Efendim!!!
Tunus işi ile kolay ve çabuk biten işler yapmaya devam ediyorum...
Daha önce burada ördüğüm hırkadan artan iple bu seferde şık bir yelek ördüm...Karışık göz alıcı olduğundan fotoğraflarda pek belli olmasada yumuşacık merserize bir yelek oldu...
İster badilerle,ister gömleklerle,kot rengine uygun bir yelek... 
Kızım çok beğendi..
Yazlık bir yelek olması daha da hoşuna gitti... 
Arkadan görünüşü... 
Ve yandan görünüşü...
Tunus işinin ilmekleri daha da uzatarak örülmesi hem ipten hemde zamandan tasarruf sağlıyor...
Kısa sürede birçok şey örebilirsiniz...
Şimdi sırada oğlum var onada fermuarlı merserize bir yelek örüyorum...Bittiğinde paylaşacağım...
Şen ve Esen Kalın!!!

6 yorum:

  1. Harika olmuş ipliğin rengi çok hoş çok beğendim nazar değmesin bu ne hız kızınıza çok yakışmış ellerinize sağlık sevgiler....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahşap Zamanı...hız değil aslında gerçekten çabuk ilerliyor....

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, hem spor hem şık, ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tam baharlık ve spor bir şey olmuş bu adaşım.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Adaşım beğenmene sevindim...

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!