3 Mayıs 2015 Pazar

ÖRGÜ KUNDAK BATTANİYE

Bu ponponlu Kundak Battaniyeyi Sevgili Elişleri Dünyası-Bergama sayfasının sahibesi Aynur Hanım yaptı...Buradaki facebook sayfasından sipariş verdim...
Sizlerde sipariş vermek isterseniz mutlaka uğrayın...Daha neler neler var... Çok üretken bir hanım...
Çok değişik ve kullanışlı bir battaniye...
İstediğiniz renklerde yapıyor Aynur Hanım...
Buda arkadan görünüşü... 
Aynur Hanımın bloguda var...
Başlık kısmı... 
Yumuşacık dokusuyla bebekler için ideal... 
Benim minik yeğenim de güle güle kullansın inşallah...

3 yorum:

  1. Sevgili Aynur maşallah harikalar üretiyor ellerine sağlık bu daçok güzel bu modeli epeydir görüyorum farklı süslemelerle belki ben de kızçeme yaparım bundan:))

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım sağol güzel dileklerin için senin gibi elişi süper olan biriis tarafından beğenilmek çok güzel
    Elişleri Dünyası Bergama

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim battaniyelerinizi çok güzel olmuş gerçekten

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!