6 Temmuz 2012 Cuma

BURSA-ÖRDEKLİ KÜLTÜR MERKEZİ


Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim!!!
Tarih kokan yeşil Bursayı gezerken Ördekli Kültür Merkezine gittik...Ördekli hamamı restore edilerek düzenlenmiş...Tek kelime ile mükemmel olmuş,çok beğendim iyiki gittim...Osmangazi Belediyesini tebrik etmek gerekiyor.Böyle anlamlı bir çalışma neticesinde büyük bir değer oluşturdukları için...

Ben birkaç fotografla görüntülemeye çalıştım ama ayrıntılı olarak Ördekli Kültür Merkezini buradan gezebilirsiniz...


Dışarıda sıcaktan bunalırken içeriye girdiğinizde hissettiğiniz serinlik ve mistik koku bambaşka duygulara sürüklüyor sizi...
İçilen çeşitli Osmanlı şerbetleri içinde en çok beğendiğimiz Demirhindi şurubu oldu...İstanbuldan demirhindiyi alıp bende şurup yaptım daha sonra paylaşacağım...
Şurubumuzun yanında abdal simiti vardı...
Sanat ve Kültür etkinliklerinin düzenlendiği merkezden görülmeye değer resimler...


Sevgi ve muhabbet ile....

1 yorum:

  1. bursa'ya gelmişte dönmüşsün bile sevgili tatesal. tanışıp ağırlamak isterdim:) bir dahaki sefere inşallah.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!