13 Ekim 2009 Salı

CİPSLİ TAVUK

MERHABALAR SEVGİLİ DOSTLAR!!!
Ne zamandır yapıp yayınlamak istiyordum bu güzel lezzeti...Çocuklar çok sevdikleri için bir aralar çok sık yapıyordum ....Gerçekten hem çocukların hemde sizin seveceğinizi tahmin ettiğim bir tavuk çeşidi...
Anneler iş başına çocuklarınız için hemen deneyin......
Mısır gevreğiyle yola çıkıyoruz....

Ana malzememiz olan derisiz talexi yıkayıp ,tuzlayarak bir yüzünü mısır gevereğine batırıyoruz...

Dilerseniz teflon tepside...Dilerseniz yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisinde.... 180 drc ısıda kızartıyoruz...
Arzuya göre yanına ister makarna,ister pilav yapın ve afiyetle yiyin...
Ben genellikle iki renkli şehriye pilavı yapardım bu tavuğun yanına ama bu sefer kuskus pişiridim...
Çocuklarınızın nasıl severek yediğine şahit olacaksınız....

22 yorum:

  1. Canım bende çok seviyorum bazen galeta unu ile karıştırıp yapıyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BLOGUMA ZİYARETLERİNİZİ BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık bu arada şablonunda çok güzel olmuş çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  4. hımmm bende biliyorum bu tarifi ama önce bi sosa yatırıp sonra cornflekse buluyorum.çıtır çıtır nefis.zaten bu günlerde bana her şey nefis:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik..
    Galeta unu ile yaptigim oldu ama bunu hiç denememistim..

    YanıtlaSil
  6. canım sen yaratıcı bir kadınsın hiç görmedim duymadım tatmadım çok degişik ellerine saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. harıka olmuş çoçuklarda mutlaka begenır hem

    YanıtlaSil
  8. harıka olmuş çoçuklarda mutlaka begenır hem

    YanıtlaSil
  9. citirrr citirrrr ye beniii ;))) aklima yonca evcimek geldi... bandira bandira ye beni... :) Eline saglik.. afiyetle kalin ins. medinem

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok değişik güzel bir tarif.çocuklar nasıl sevmesin bunu

    YanıtlaSil
  11. ellerien sağlık canım ..çok güzel görünüyo denemek isterim en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. ELİNE SAĞLIK CANIKOM...

    YanıtlaSil
  14. Tülin'cim cipsili tavuk nefis görünüyor...Benim veletlerde sever..Yalnız robotta az çekince taneleri küçülüyor..Yoksa eti az çiğ olunca cipsiyi kemirip eti bırakıyorlar..Öğlen arası çocuklar için alayım birer parça tşkler sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. herseyin başı çocukların yemesi sevdi ise senin çocuk kesin benimkide sever yapayayım bari en kısa zamanda canım benim ellerine saglık hepinize afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  16. nicelerdir yapmadım..
    okadar büyüdülerki :))))
    ellerine sağlık canım..
    ama ilk fırsatta yapayım.. hazır cornflakesler evdeyken :)
    sevgiler cnm.

    YanıtlaSil
  17. Ben galeta unlusunu yapmıştım ama bunu da ilk fırsatta deneyeyim.Bizimkiler tavuk etinin her türlüsünü severek yiyorlar.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Canım çok lezzetli görünüyor. Ben tavuklu yemeklere bayılırım zaten. Deneyeceğim. Sağol. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık canım TV de görmüştüm ama denemedim hiç .yapalim bakalım hafif bir yemek olur hem

    YanıtlaSil
  20. Bende cipsle hiç denemedim, ay denemek lazım. Hem cips hem tavuk ailecek severiz :))

    YanıtlaSil
  21. Tam benlik harika, mükemmel bir lezzet.

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir düşünce ne güzel olmuş

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!