30 Kasım 2018 Cuma

PAPATYA CAKE İP İLE ETOL

Hayırlı Cumalar Kıymetli Takipçilerim!!!
Geçen Hafta 3-4 günlüğüne küçük kızımız ve damadımız geldi Ankaradan...Kızıma hediye olarak ördüm bu etolü...Tam onun tarzında olduğu için acele edip yetiştirdim...Ablası da içine uygun kazak aldı hardal tonunda...Papatya Cake ip kullandım...Çok güzel bir ip tavsiye ederim...Ebruli ip kullanmak isteyenler için ideal...Bir adet ipten çıktı bu etol...Sadece gri olan kısmı çıkardım,birde koyu kahverenginin tamamını kullanmadım... 
Ablası yanımda olmayınca oğluma ölçerek yaptım...
Poz verdi ister istemez bana...
Omuz ölçüsünde zincir çekip başladım...Herkes tarafından bilinen basit bir örnek... 
Ortadaki su yolu sabit,sadece aradaki zincir sayısını her sırada artırarak ördüm...3 numara slikonlu tığ kullandım... 
 Örneğin rahatlıkla çıkarılacağını umuyorum... 
İstediğiniz renklerde çeşitleri mevcut cake ipin...
Hatta simli olanları da var...
 Hayal gücünüze göre alın örün bol bol...
Dar kazakların ve bluzlerin üzerine kullanılabilecek bir alternatif oldu...
Kızımada çok yakıştı... 
Etol,şal , atkı-bere örebileceğiniz gibi yelek ve hırka örerken de kullanabilirsiniz... 
Şen ve Esen Kalınız!!!

3 yorum:

  1. Farklı bir tarz. Hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. çok farklı ve güzel bir model olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Kızınız güle güle kullansın, sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!