11 Haziran 2014 Çarşamba

ÇİKOLATALI KAPKEK

Güzel Bir Haziran Sabahından Selamlar Sevgiler Hepinize!!!
Minik yeğenim Ömerin doğum gününde hazırladığım Kapkeklerle  (Cupcake-Muffin) geldim bugün...
Kapkek kalıplarımı çok önceden almıştım...Pasta standını ona uydurdum...
Çok ucuz ve gösterişli olan pasta standı kolay kurulumu ile kolaylık sağladı hemde görsel olarak güzeldi... 
Her zamanki kek tarifimi uyguladım... 
Beni hiç yanıltmayan ve ezbere yaptığım bir tarif bu...Nette birçok tarif vardı baktım inceledim ama yine kendi tarifimi yaptım... 
Tarif Şöyle;
Kek İçin Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 50 gr kakao
  • 1 pkt.vanilya
  • 1 pkt.kabartma tozu (hepsini ilave etmeyin,biraz artırın)
  • 3 su bardağı un
  • 1 çay bardağı damla çikolata
    Sos İçin Malzemeler:
  • 1/2 pkt bitter çikolatalı puding
  • 2 su bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı nutella
    Üzerine:
  • Sade krem şanti 
  • Süsleme şekerleri
    Krem şantiyi tupperware 'in mega şekşek ürünü ile hazırladım...Sütü ve şantiyi koy salla..hepsi bu kadar..1 dakikada şantiniz hazır...
  Yapılışı:
  • Kek için verilen malzemeler ile (damla çikolata hariç) kekinizi çırpın...
  • En son damla çikolatayı ekleyip karıştırın...
  • Muffin kalıplarına birer yemek kaşığı kadar doldurun...Ben biraz fazla doldurmuştum fazla kabardı...Kalıpların 3 de 2 si kadarını doldurun...
  • 180 drc fırında pişirin...
  • Kapkekleriniz pişerken sosunu hazırlayın...
  • Pudinginizi pişirin ve soğumaya bırakın..
  • İyice soğuduktan sonra içine 2 yemek kaşığı nutella ekleyerek iyice karıştırın...
  • Kapkekler fırından çıkıp da soğuduğunda hazırladığınız nutellalı sostan krema şırıngasına koyup, aşağıda fotoda görüldüğü gibi kapkeklerin tepesinden bir delik delerek bir miktar içlerine doldurun...
  • Hazırladığınız krem şantiyi krema pompasına alarak kapkekleri zevkinize göre süsleyin...  
Şen ve Esen Kalın!!!

4 yorum:

  1. hmm süper görünüyor.. benim kek tarifimle aynı ama yağı biraz az... Bir tane alıp kaçıyorum ben:):)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım,görseli çok hoş duruyor eminim tadı da nefis olmuştur,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Daha bu sabah yaptım bilseydim sizden alırdım tarifi eminim çok güzel olmuştur stant ayrıca çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık küçüklerin beğendiği bir sunum oluyor bu:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!