6 Haziran 2011 Pazartesi

YAZLIK BOLERO

Merhabalar Sevgili İzleyenlerim!!!

Hafta sonu kızıma görmüş olduğum bu yazlık boleroyu sunmak istiyorum beğeninize...

Hobilerim ve ben arkadaşımdan aldım örneği...TIKKKK!!!


Küçük kızım çok beğendi,tam yazlık dedi....


Nako Pırlanta ile işledim...3,5 numara tığ kullandım..


3 lü trabzan ile bir boş bir dolu kafes ördüm...Dolu kafeslerin sayısı 7....

Uzunluğu kendiniz ayarlayabilirsiniz....Ama boyuna dolu kafeslerin sayısı 15...Etrafını da su taşı modeli ile 5 sıra işleyip bitiriyorsunuz....basit bir o kadar da kolay ve kullanışlı bir model....Tam genç kızlara göre...Burada ayrıntılı açıklaması var,dilerseniz bakabilirsiniz....

Yapmak isteyenlere kolay gelsin!!!

11 yorum:

  1. HEM ÇOK ŞIK HEM DE ÇOK GÜZEL.ELLERİNE SAĞLIK.İYİ GÜNLERDE GİYSİN

    YanıtlaSil
  2. modelde renkte ne kadar güzel olmuş..güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. çok güzel canım harika olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hamarat arkadaşım çok şık ellerine,
    emeğine sağlık.Mutlu haftalar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadasim ellerine saglik cok guzel olmus kizin guzel gunlerde kullansin sevgilermi biraktim:))

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş,ellerin dert görmesiin...

    YanıtlaSil
  7. emeğine sağlık ablacım pek cici olmuş:)
    güle güle giysin kardeşim:)

    YanıtlaSil
  8. Rengi çok güzel çokda şık olmuş canım.ellerine sğalık..sağlıkla kullan..

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canımcım hem çok pratik hem de çok şık.İyi günlerde kullanılsın inş. Sevgiler kankim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş Tülin Hanım'cığım. Ben de kızıma bordo merserizeden başladım geçen sene, hâlâ bitecek:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!