22 Ocak 2011 Cumartesi

ASUMANIN EL EMEKLERİ

Güzel bir Cumartesi akşamındn merhabalar efendim!!!!
Bu görmüş olduğunuz el emeği göz nuru objeler sevgili Asumana ait...Gerçekten kutu kaplamaları,minik bebekleri ve süslü kalemlikleri ile harika şeyler yapmış...Asuman gelinimizin kız kardeşi,benim de kardeşim...Gölcükde ikamet ediyor ve bu hediyelik eşyalarla meşgul oluyor.....Ellerine sağlık Asumancım.... Yakışıklı oğlu Emirhan da kardan adamla pek bir güzel poz vermiş.....sevgiler küçük adam...
Kardan adamlar gerçekten çok güzel tam hediyelik....

Kalemlikler,renk renk çok güzel....
Çiçekli kutu kaplama...
Çok amaçlı pofuduk kutu....
Daha neler neler var bu resimde...
(Resmin üzerine çift tıklayarak büyütebilirsiniz.)
Bu hediyelik eşyaları beğenir ve sipariş vermek isterseniz bana yorum bırakmanız yeterlidir...

2 yorum:

  1. ne güzel seyler bunlar

    YanıtlaSil
  2. MAŞALLAH NE KADAR BECERİKLİ BİR BAYAN.
    EMEKLERİNE SAĞLIK.
    ÇOK BEĞENDİM VALLA.
    SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!