24 Eylül 2020 Perşembe

DOMATES SOSLU ACI BİBER TURŞUSU

Şimdi tam turşu yapma zamanı....Ancak  ben bu domates soslu acı biber turşusunu bir ay önce yapmıştım....Yemeklerin yanında yiyebileceğiniz harika bir  turşu...
Yarım  kg acı kıl biber veya istediğiniz herhangi bir biber olabilir...7-8 tane domatesi doğrayıp su koymadan tencerede pişirip,el blendrı ile çırptım ve içine 1 su bardağı sirke,1 su bardağı zeytin yağı koyup kaynattım ve sonra biberleride attım,bir baş sarmısak ve yarım demet maydanoz doğradım,tuzunuda ilave edip ,sıcak sıcak kavanozlara doldurdum....
Afiyetle yemek nasip olur inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!