20 Mart 2020 Cuma

ŞALGAM SUYUNA BULGUR SALATASI VE KORONA GÜNLERİ

 #şalgamsuyunabulgurlusalata
Birkaç yerde yiyip çok beğendiğim bu leziz👌 salatayı bugün denedim nihayet...
Korona virüsü ile uğraştığımız şu günlerde evde yeni lezzetler deniyorum...Gerçi diğer günlerden farklı değil benim için işim hiç bitmiyor,akşam ancak oturabiliyorum,bu günlerde biraz daha titiz davranıyorum,yani bayağı biraz...🤣🤣🤣
11 Mart 2020 de ülkemizde ilk corona vakası görüldü ve şu an itibariyle 359 Vaka 4 Ölüm...Allah yar ve yardımcımız olsun,şaka gibi korku filmi gibi izliyoruz,inşallah ülkemizden bir an önce çıkıp gider...
Salatamız İçin;
1su bardağı pilavlık bulgur
2 su bardağı şalgam suyu🥕🥕🥕
Yarım demet maydanoz🌿🌿🌿
Yarım demet dereotu🌱🌱🌱
7-8 dal yeşil soğan
6-7 adet kornişon turşu🌵
1adet limon suyu🍋🍋🍋
Yarım çay bardağı zeytin yağı
Tuz
Yapılışı;1 su bardağı bulguru yıkayıp tencereye alalım ve 2  su bardağı şalgam suyunu döküp pişirelim,demlemeye bırakalım...Diğer malzemeleri doğrayıp bulgura karıştıralım...Limon suyununu ve zeytinyağını da karıştırıp afiyetle yiyelim...
Aslında okuduğum tarifte konserve mısırda vardı ama ben tercih etmedim...
#bulgur #bulguraşkı #bulgurum



1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!