10 Mart 2020 Salı

MAGNOLİA TARİFİ

Magnolia tatifi ile geldim bugün...
Çok sevilen ve basit  bir sütlü tatlı olan magnolia sunumu ile farklılık gösterdiği için fazlaca tercih ediliyor....
Ben ilk defa yaptım ama çok beğenildi.. 
Malzemeler şöyle;
  •  5 su bardğ.süt
  • 3 yemk.kaş krema
  • 2 yemk.kaş un
  • 2 yemk.kaş buğday nişastası
  • 1 su bardğ.toz şeker
  • 1 yumurta
  • 1 pkt.vanilya
  • 1 pkt.fındıklı bisküvi ile bebe bisküvisi
  • 2 adet muz
Yapılışı bildiğiniz puding veya muhallebi pişirir gibi...
Süt,un,nişasta,şeker,yumurta ve kremayı bir tencereye alıp iyice çırpın ve pişirmeye başlayın...Sürekli karıştırmak gerekir tabiki...İyice pişip göz göz olunca vanilyayı ekleyip karıştırın...Diğer taraftan bisküvileri rondodan çekip,muzları dilimleyin...


Sunum için ben dondurma kaselerini tercih ettim...
Bir sıra muhallebiden bir sıra da bisküvi kırıklarından olmak üzere kat kat yerleştirdim...
En üste de muz dilimleri...Arzuya göre çilek dilimleri de yerleştirilebilir...Çok lezzetli bir tatlı oldu oldu diyebilirim,denemeyenler mutlaka denesinler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!