28 Şubat 2020 Cuma

EKMEK HAMURUNDAN HAŞHAŞ EZMELİ AÇMA

Hayırlı Cumalar!!!
Milletimizin başı sağolsun ,Rabbim ordumuza milletimize yardım ihsan eylesin ,dün gece İdlibde şehid olan evlatlarımızın acılı ailelerine Allahtan sabır diliyorum....
Böyle bir zamanda tarif yazmak pek içimden gelmesede duygılarımıda aktarmak adına hazırladım bu yazıyı...
Hazır 1 adet ekmek hamuru ile yaptığım haşhaş ezmeli açma çok pratik ve lezzetli bir hamurişi...Haşhaş  ezmesini Bimden aldım ve içine yarım çay bardağı sıvı yağ ekleyerek karıştırdım...Hamuru büyükçe açarak üzerine  haşhaşlı harçtan sürüp ,rulo yaptım ve bıçakla enine 3 cm genişliğinde kestim, yumurta sarısı sürerek fırında pişirdim...Ben susamda serpiştirdim,arzuya göre tercih edilebilir...
Yapacak olanlara kolay gelsin....

6 yorum:

  1. Harika göründü canımda çekmedi değil hani...

    YanıtlaSil
  2. Allah tüm şehit yakınlarının göğüslerini genişletsin sabırlarını arttırsın dayanılacak gibi değil 😢😢
    Ellerine sağlık bu arada çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım kelimelerin anlamsız kaldığı bir durum....

      Sil
    2. Çok teşekkürler Fundacan...

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!