21 Ocak 2020 Salı

ELMA SİRKESİ

Geçen sene yaptığım elma sirkesinin Sirkeanasını sakladığımdan bu sene sirkelerimi daha kolay kurdum...
Sirkeanasını cam bir kapta sirke içinde buzdolabında sakladım...
Elmaları yıkayıp dört-beş parçaya  ayırıp,büyük cam kavanoza attım ve üzerine su doldurdum, bir kaç tane nohut ve bir çay bardağı toz şeker koydum ve sirkeanasını da içine attım...
10 gün boyunca hergün karıştırdım,kapak yerine kağıt peçete kapatıp,paket lastiği taktım....
15 gün sonra süzüp cam kavanoz ve şişelere doldurdum...
En sağlıklısından Elma Sirkelerim oldu çok şükür,ağız tadıyla yemeyi nasip etsin Allahım inşallah ...
Bu arada üzüm ve alıç sirkeside yaptım...

2 yorum:

  1. Maşallah adaşıma. Güzel insanlarla, mutlu sofralarda kullan inşallah.
    Ben yapmıştım. Grip için de iyi oluyor.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!