18 Nisan 2019 Perşembe

BLOG DÜNYASI BANU ABLASINI KAYBETTİ

Hayat o kadar kısa ki bir varmış bir yokmuş diye başlayan hikayeler,bir anda sona eriyor...
Her canlı ölümü tadacak tabiki üzülmemek lazım belki ama yinede aramızdan ayrılanlara üzülüyoruz...Sanki bizler ölmeyecekmişisiz gibi...Yukarıdaki kolajı 9 sene önce doğum gününde hazırlamış Banu abla ve 2 resim daha ekleyebilirmiyim acaba derken 2020 yi göremeden bu şekilde kaldı kolaj ... Yazısı burada...Mekanı cennet olsun,çektiği acılar son buldu,amansız hastalıkla mücadele etti ve bitti...

5 yorum:

  1. Başımıs sağolsun çok üzüldüm ne söyleyeceğimi bilemiyorum acımız büyük Arkadaşımıza tanrıdan rahmet diliyorum yattığı yer nur mekanı cennet olsun :((

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin. Keyifle takip ediyordum.Çok üzgünüm. Allah kalanlara sabır versin. Sözün bittiği yer.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Bende çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.Banu'nun yeri çok başkaydı.Blogunu severek okurdum.Azmine,bitip tükenmek bilmeyen hayat enerjisine,hobilerine hayrandım.Nurlar içinde olsun :(

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin.severek takip ediyordum bloğunu. Uzun süredir yazmıyordu merak ediyordum. :(

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!