29 Mart 2019 Cuma

ARPA BONCUKLA HALKA ÜZERİNE MOTİFLİ SEHBA ÖRTÜSÜ

Allahım! Kederden ve üzüntüden, acizlikten, tembellikten, cimrilikten, korkaklıktan, borç yükünden ve insanların kahrından sana sığınırım.... 
Hayırlı ,bereketli cumalar kıymetli izleyenlerim...

Sehba örtüsü olarak küçük kızım için yaptım bu motifli örtüyü...
 Daha önce burada paylaşmıştım.
Büyük kızıma oval olarak 3 parça örmüştüm...
Yapılışı çok zevkli...
Ekru arpa boncuk ve lame ip kullanarak yaptım...
Dantel gibi ütü de istemiyor...
Kızım çok fazla örtü kullanmayı sevmediğinden tek parça olarak yaptım....
Ankaraya gittiğimde götürdüm,çeyizine yetişmemişti...
Yapmak isteyenler için tıkkkkkk
Şen ve Esen Kalın !!!

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!