7 Kasım 2018 Çarşamba

GÖKTUĞ'UN DİŞ BUĞDAYI ETKİNLİĞİ

24 Ekim 2018 de Göktuğun Diş Buğdayı Etkinliği vardı...
Annesi ve babası organize ettiler...Daha çok Göktuğu görmek isteyen komşu,dost ve akrabaların bir araya geldiği bir toplantı  oldu ... 
Bu konuda kızımı tebrik etmeden geçemeyeceğim,gerçekten çok güzel şekilde hazırlamıştı herşeyi,ellerine sağlık...Bende misafir gibi gittim,yedim içtim... 
Herşey muhteşemdi... 
Patatesli Açma,Elmalı Kurabiye,Tuzlu Diş Şeklinde Kurabiye,Truff,Tarçınlı Kurabiye,Saçaklı Poğaça,Diş Buğdayı (Hedik),Mısır Patlağı ve Dedesinin yaptırdığı Yaşpastası menüyü oluşturuyordu...
Kuzumuzun dişleri 6 aylıkken çıktı ...
Çok hareketli ve çok sevimli Göktuğumuz annesi ve babasıyla bir ömür hep sağlıkla ve huzurla büyüsün inşallah... 

Diş Buğdaylarını karton bardaklarda ikram etti,üzerinde mavi kaşıklarıyla...
Büyük anneannesi diş buğdayını haşladı,hazırladı...
Buğdayı ve haşlanmış nohutu karıştırıp,üzerini çerezlerle süsledi...Fındık ve Ceviz gibi...
Annem ve Özgül Teyze... 
Özgül Teyze Annemin can arkadaşı ve kızı Funda sağ baştaki benim arkadaşım... 
Birlikte pozumuz... 
Sünnet olduğunda annesi kaftan almıştı Göktuğa , giyinmek bu güne nasip oldu... 



  

Tuğçe komşuları ve arkadaşlarıyla... 


Kızım Sosyal tesislerinin bulunduğu salonda ağırladı misafirlerini....Salonu süslediler...
Benim komşularım ve arkadaşlarımda vardı...  
Rabbim hep böyle güzel günlerde bir araya gelmeyi nasip etsin...

3 yorum:

  1. Her şey çok güzel görünüyor. Emeklerinize sağlık. Göktuğ'a da en kocamanından maşallah.

    YanıtlaSil
  2. sunum dekorasyon her şey çok şık görünüyor.Rabbim analı babalı büyümeyi ve diğer tüm mürüvetlerini görmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  3. ALLAH bağışlasın çok paşaymış torunun

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!