14 Kasım 2018 Çarşamba

BEBEK YELEĞİ

Örgüye çok uzun zamandır ara vermiştim...Kış gelince örgü aşkım depreşti ve yarım kalan işlerimden başladım örmeye...Bu yeleği tamamladım...
İplerimden düz olan Nako Bonbon ve tüylü olan da Ayaz lif ipi...Sert gibi görünsede aslında yumuşak bir ip...Ayaz Lif ipinden daha önce lifler örmüştüm...burada
Kız bebek için uygun bir model oldu,bakalım kime kısmet olacak...
Arkası ve önü düz örgü ile tamamladım...Kenarlarına lastik örmediğim için oyaladım...kol kenarlarını olduğu gibi bıraktım...

Bu modelden daha önce kızıma da yelek örmüştüm burada....Kış ile birlikte örgü sezonuda açılmış oldu,herkese kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!