18 Ekim 2018 Perşembe

WİNDOWS 10 DA FOTOĞRAF (RESİM) ÜZERİNE YAZI NASIL YAZILIR - PAİNT 3D NASIL KULLANILIR

Bir Yemek ve Hobi Bloggerinin bu tür yazılar yazmayacağını herkes bilir...
Belkide ilk defa yazıyorum bu tarzda...Tamamen acemi olarak ama...Program yüklemeden fotoğraflarımı nasıl düzenlerim,üzerine nasıl yazı yazabilirim şeklindeki araştırmam sonucunda tesadüfen karıştırırken buldum bilgisayarımda Paint 3D yi...Daha önce Paint Programında çalışmışlığım vardı ancak bu çok ilgimi çekti...Windows 10 da kendiliğinden yüklüydü zaten...Microsoft, Windows 10 da ücretsiz olarak  kullandırıyor programı...

Fotoğraflarım bilgisayar ekranından çektiğim için çok net değil ,olayı anlatmaya çalışacağım affınıza sığınarak...
Programı açtığınızda ekran bu şekilde...
Bir fotoğraf seçmek için,önce "Aç"diyoruz...
Sonra "Dosyalara Göz At" ve istediğimiz resmi seçiyoruz...
Seçtiğimiz resim bu şekilde ekrana yansıyor...
Birçok işlem yapabiliyorsunuz burada ama ben şu anda yardımcı olmak adına fotoğraf üzerine nasıl yazı yazabileceğimizi anlatmaya çalışacağım... 
Üst kısımdaki Metin yazan bölüme tıklıyoruz...
*Sonra Yazı biçimini seçmek için düz veya gölgeli seçiyoruz...
 *Yazı boyutunu seçiyoruz... 
*Yazı rengini seçiyoruz...
*Yazı biçimini seçiyoruz...
*İmleci fotoğrafın üzerine getirip tıkladığımızda boş bir kutu açılıyor...Kutunun içine istediğimiz yazıyı yazıyoruz...
Benim için önemli olan blogda paylaştığım fotoğraflarımı damgalamak ve imzalamak olduğundan ben blog adresimi yazıyorum...  
*Sonra yazdığımızı kaydetmek için tekrar menüye dönüyoruz... 
*Farklı kaydet diyoruz... 
*Dışarı aktar bölümünden "diğer" ve  resim dosyasına kaydet... 
Fotoğrafınız üzerine yazdığınız yazı ile birlikte kaydedilmiş oluyor...Hatta fotoğrafı istediğiniz ebatta boyutlandırabilir,üzerine emoji yapıştırabilir,arka fon rengini değiştirebilirsiniz...3 D çizimler yapabilir değişik görüntü elde edebilir,farklı şekillendirmeler yapabilirsiniz...
Umarım yardımcı olabilmişimdir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!