8 Ocak 2018 Pazartesi

ALİZE WOOL MOTİF İLE ERKEK ÇOCUK SÜVETERİ

Günaydın,Hayırlı Sabahlar Kıymetli Takipçilerim....
Ocak ayının 2. haftasından selamlar
Alize Wool Motif ile oğluma ördüğüm süveteri nihayet bitirdim...Bayağı büyük oldu ama çabuk büyüyor çocuklar...Yakasının bu şekilde olmasını istedi oğlum,artık kıyafet tercihlerini ifade ediyor,delikanlı olma yolunda... 
3,5 adet ip  ve 5 numara şiş kullandım...
Kol lastiklerini üzerinde ördüm ,bedenden keserek...
Mesela 8 adet ilmeği lastik olarak ördükten sonra   3 adet ilmeği birlikte aldım ve 2 şer 2 şer kesilmiş oldu...Diğer tarafa geçince önce 3 adet kestim ( ilmekleri sola doğru bükerek )...sonra 8 adet lastik ördüm... 
Örmesi çok zevkli kalın bir ip...
Ve motiflerin kendiliğinden oluşması ayrıca güzel... 
Yakasını sonradan ilmek toplayarak misinalı şiş ile ördüm...
Orta kısmındaki ilmeklerden 3 adedini bir aldım ve V oluşmasını sağladım... 
Büyük kızımın üniversitede okurken bir anneler gününde bana yolladığı ve çok çok sevdiğim biblolarımla örgümün rengi uyum sağlayınca foto çekmeden duramadım... 

Bu tarz örgüleri oğlum çok seviyor ve kışın evde çok kullanıyor...Güle güle kullansın Kerem ve yapacak olanlara da tavsiyemdir,çok kolay ve farklı renk seçenekleri ile çeşit çeşit örebilirsiniz...
Şen ve Esen Kalın....

2 yorum:

  1. Desenler ne güzel uymuş.
    ipliğin gidişine göre çok güzel ayarlamışsınız.
    Güle giysin oğluş...

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu ipten bebek yeleği örüyorum aynı renk ve ipim yetmedi inşaallah bulabilirim aldığım tuhafiyede yok

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!