30 Ocak 2018 Salı

ALİZE WOOL-MOTİF İLE ERKEK ÇOCUK BERESİ

Oğluma daha önce ördüğüm süveterden artan ipten birde bere ördüm...
Süveter için tıkkkkkk ...İp kendinden motifli...
Ben kendimce ayarladım ölçüleri...
İstediğiniz kadar ilmek atın (ben 85 ilmek attım) ve 8 cm lastik örün...Sonra düz örgüye geçerken 4 ilmek örüp 5. ilmekte 1 ilmek artırın...Daha sonra 15 cm örün  (aralara ben haroşa koydum 4 er sıra) ve lastikten itibaren 22-23 cm olduğunda kesme işlemine başlayın...Kesme işlemini Selma Tozandan sordum,sağolsun yazmış bana instagramdan...
  • 5 ör 1 kes-3 sıra ör 
  • 4 ör 1 kes-1 sıra ör
  • 1 ör 1 kes-1 sıra ör
  • ilmekleri 2 şer 2 şer al-1 sıra ör
  • ilmekleri üçer üçer al yani kes-1 sıra ör
  • ve kalan ilmekleri topla
Bereyi kenarından diktikten sonra ponpon yaptım ...
Ponponu da iğneyle sabitledim...
Lastik kısmından katlanarak veya açık şekilde kullanılabilir...

Süveteriyle takım oldu oğlum güle güle kullansın...
Sömestr tatilini kayak yaparak değerlendiriyor Kerem...
Bir dönemin yorgunluğunu bu şekilde atıyor,gerçi sayılı günler kaldı haftaya yine yoğun tempo devam...
Asıl yoğun tempo benim içinde başlayacak Şubat 15 den sonra torunumuz doğacak inşallah...
Heyecan dorukta,kendi çocuklarımda bu kadar heyecan yapmamıştım sanırım,sağlıkla huzurla gelsin,mutluluk getirsin Göktuğ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!