25 Aralık 2017 Pazartesi

ÇİFT UÇLU TUNUS İŞİ TIĞLA İKİ RENKLİ ŞAPKA

2017 yi de bitirmek üzereyiz artık,son hafta,geri sayım başladı...2018 herkes için hayırlı olsun,sağlık,huzur,başarı,bereket getirsin...
Kötü niyetli insanlardan,savaşlardan uzak olsun,ülkemizin üzerinde oynanan oyunlara fırsat vermesin yaradan...
Herşey güzel olsun,en çok da sağlık ve huzur olsun...
Geçen kış örüp te bir kenara koyduğum,bakalım kime kısmet olacak dediğim tunus işi şapka geçen hafta annemin hemşiresine nasip oldu...Üstelik aranan renkte ve boyutta olması beni çok mutlu etti...Güle güle kullansın Bahar...Kısmetten ötesi yok derler ya,gerçekten birşey nasipse eğer gidip sahibini buluyor,kısmet değilse ne yaparsan yap olmuyor...
İki uçlu tunus tığı ile örmüştüm...Daha önce farklı renklerde kuzenimin kızı Derine ördüğüm şapka gibi iki taraflı örülüyor...Derinin şapkası için tıkkkkk 
İçi siyah,dışı pudra rengi... 
Pudra rengi ipim küçük kızıma ördüğüm Tunus işi hırkadan artmıştı...Tunus işi pudra rengi hırka için tıkkkkkkk 
İpimiz Alize Süperlana... 
5 numara iki uçlu tunus tığı kullanarak ördüm...
Her iki renkten de bir yumak alınca fazla geliyor,evde artmış yünlerinizle de örebilirsiniz...
Örmek isteyenlere kolay gelsin...

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!