1 Kasım 2017 Çarşamba

MİSAFİRLERİM VE ÇAY SOFRAMIZ

Misafirlerim için böyle bir çay sofrası hazırladım...
Bu 3 güzeli konuk ettim,mutfağımda hatta 4. güzel
fotoğraf çekiminden 5 dakika sonra geldi...
Soldan sağa Aslı ,Gamze ve kızım Tuğçe...
Tuğçenin iş yeri arkadaşları sağolsunlar misafirim oldular...Ayşenur daha sonra katıldı aramıza...
Çalışan hanımlar olunca akşam toplandık ....
Elimden geldiğince birşeyler hazırladım...
Kıymalı-Garnitürlü böreğin tarifini daha sonra yazacağım...Tavuklu garnitürlü için tıkkkkkkkkk
Karaca dantel desenli tatlı setimi pembe suplalarımla kombinledim...
Karaca Anne-Tatlı Seti için tıkkkkkk


Neşeli bir oturma oldu...

Gençlerle doldu sofram...

Bol sohbet-muhabbet...

Zeytinyağlı biber-patlıcan dolma,un kurabiyesi,kandil simidi,kupta tel kadayıflı muhallebi (tarif gelecek) ve annemin bizim için yaptığı cevizli nefis un helvası....
Sohbete doyamadık,bir daha buluşmak üzere sözleştik...
Şen ve Esen Kalın!!!
Sizinde sofralarınız dolup taşsın,bol bereketli günleriniz olsun!!!

7 yorum:

  1. sofra harika olmuş. aynı takımdan bende de var. keyifle kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan Eminecim,gerçekten şıklığı tartışılmaz...çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. Ya bu saate nasıl bir sofra bu? İnanın masadakileri incelemekten o güzel hanımları fark etmemişim. Biliyorum çok ayıp ama ne yapayım. Üstelik bir de diyetteyim. Ellerinize sağlık inanılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan bey merhabalar!!!
      Sizden bu yorumu almak benim için onurdur,çok teşekkür ederim,bir gurme ve mutfak uzmanı olarak beğendiyseniz ne ala...Efendim diyet zor iş Allah yardımcınız olsun!!!

      Sil
  3. Evlerimizin yakışığı evlatlar :) Maaşallah çok güzeller. bereketli ve daim olsun birlikteliğiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice ablam,gerçekten herşey onlarla güzel...evlat deniz suyu gibiymiş,ne içilir ne geçilir...

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!