5 Haziran 2017 Pazartesi

HAYIRLI RAMAZANLAR VE BİZDEN

Herkese Hayırlı Ramazanlar Dilerim!!!
Bugün Ramazanın 10. günü ama ben ancak adapte olup da yazabiliyorum...Hareketli koşturmacalı günlerin ardından ramazana girdik çok şükür ve devam ediyoruz,uykusuzluk tek problemim yoksa oruçla aram çok iyi...
19 Mayıs Cuma Günü Erkek kardeşimin oğlu Ömerin Sünnet düğünü için Bursaya gittik ailece...Annem birkaç gün önce gitmişti...
Ömer ve Minik Prenses Elif...
Düğünden bir gün önceki akşam kına gecesiydi...
Ailece Kınaya giderken... 
Erkek kardeşim Türker,Ömer ve Kerem...
Kuaför sonrası...
Düğün akşamı  düğün salonuna girerken...
Eşim ve ben&Tuğçe ve Burak
Semazen ve Mehter Takımından sonra pasta kesimi....
Açık hava kır düğünüydü... 
Hava soğuk olduğundan polar şallar üşüyenlerin imdadına yetişti...Teyzem-Annem ve ben Selfiesi...
Elifcik hem üşümüş hem acıkmıştı ve bende bu pozu kaçırmadım...
Sosyal medyada yılın fotosu oldu diyebilirim... 
Prensesimiz Elif ve kuzeni Serra...
Çocuklar büyüyor bizler yaşlanıyoruz...
Hep güzel günlerde buluşmak dileğiyle...
Şen ve Esen Kalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!