6 Nisan 2017 Perşembe

YANDAN DÜĞMELİ - YAKADAN BAŞLAMA BEBEK SÜVETERİ

Günaydın Kıymetli Takipçilerim!!!

İnstagramda bugün sevgili arkadaşım Blogdaşım Kizhatcenin sayfasında okudum ve sizinle paylaşmak istedim bu dizeleri...
Bilgeye sormuşlar: 

"İnsan nasıl sabreder." Diye .. Demiş ki; 
"Unutursun sabredersin" bu en güzelidir. 
"Kabul edersin sabredersin" bu en doğru'sudur.
"Vazgeçersin, sabredersin" bu en zoru'dur. 
Bir de "işini ALLAH'a havale eder, sabredersin" 
İşte bu, Yüce'sidir ... 
Rabbimiz her zaman sabredenlerle beraberdir... 
İki gündür Suriyede-İdlibde yaşanan acı günler,yapılan vahşetin sonucunu sergiliyor ve dayanılmaz görüntüler çıkıyor ortaya...Esed nasıl bir vicdansızdır ki minnacık çocukları kimyasal bomba ile zehirliyor ve ciğerlerini patlatıyor ve dünya da bunu seyrediyor...İçim yanıyor,çocuklara bakamıyorum...Bu ve bunun gibi insanlar varken cehennemin nasıl dolacağını da Allah bilir...
Dünyada savaş ve vahşet varken duyarsız olanlara ne demeli bilemiyorum...

Duyduğum derin üzüntüyü dile getirmek istedim,ancak bir taraftan da kendi uğraşlarımızdan vazgeçemiyoruz...
Alize-Burcum Bebe Batik ile ördüğüm yakadan başlama,yandan düğmeli bebek süveteri ile geldim....

4 numara normal şiş ile tamamladım...
Ve ne tesadüftür ki aynı renklerde düğmeler bulup diktim...Yakadan ilk düğmeye ilik açtım yine burada bahsettiğim yelekte olduğu gibi diğerlerini üzerine diktim. 
Yeleğin yapılışıda yukarıdaki bağlantıda.ancak ben bunun ölçülerini biraz daha artırarak büyüttüm... 

Arkadan görünüşü bu şekilde...
Kolları uzatılarak kazakta yapılabilir...
Yinede ben kırmızı yelek üzerinde yaptığım açıklamayı ekliyeyim...Dilerseniz aynı,yoksa artırarak bu ölçüyü kullanabilirsiniz...

Yapacak olanlara kolay gelsin....
Şen ve Esen Kalın!!!

3 yorum:

  1. Bilemiyorum Tülin hanım bu ara kafam çok karışık.
    Ak diye gösterdikleri kara, vatan sever dediğin hain
    Süriye üstünde o kadar çok oyun oynandı ki , bu da onlardan biri mi? acaba
    Bu arada olan masumlara oluyor, üzücü an yakıcı. Sabır buna da sabır.
    Hep alıştığımızdan farklı düğme şekli, rengiyle harika olmuş ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir model olmuş.. ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Her zaman en çok sevdiğim örgü çocuk giysileri bu yelek hem kolay hem kullanışlı ellerine sağlık açıklaması içinde çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!