5 Nisan 2017 Çarşamba

YAKADAN BAŞLAMA YANDAN DÜĞMELİ BEBEK YELEĞİ-AÇIKLAMALI

Nisan ayının ilk Çarşambasından selamlar,sevgiler herkese....Bugün günlerden KIRMIZI....Kırmızı bir bebek yeleği ördüm yandan çarklı....Daha önce yandan düğmeli hiç örmemiştim,hep önden düğmeliydi ördüklerim...Süveter tarzında oldu sanki...Misinalı şiş kullandım 4 numara...İpim Alize- Exstra..1 yumaktan çıkar dedim ama 2. yumaktan da biraz kullandım... 

Arkası bu şekilde...Açıklamasını aşağıda fotoğraf üzerine yazdım...Robadan sonra istediğiniz örneği yapabilirsiniz...Ben alt kısmına 3 sıra ikili pirinç yaptım...


Bu açıklaması...


Yeleğin ilk düğmesine ilik açtım,diğerlerini üzerinden diktim ilik açmadım...Arzuya göre hepsine ilik açabilirsiniz veya yan tarafını aşağıya kadar düğme dikebilirsiniz...

Küçük bir yelek oldu isterseniz ilmek sayısını artırarak daha büyük yapabilirsiniz ki ben bir tanede ebruli ipten ölçülerini büyüterek ördüm...Yapmak isteyenlere kolay gelsin,şen ve esen kalın....

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!