30 Kasım 2016 Çarşamba

İYİKİ DOĞDUN OĞLUM...

30 KASIM 2007-30 KASIM 2016
Günler su gibi akıp gidiyor ve sen çok çabuk büyüyorsun...Bu yıl artık bende varım diyor,kişiliğini konuşturuyorsun...Sünnet düğünündeki hatıra defterinin ilk sayfasını ben yazmıştım...Çok duygusal ve gurur dolu günlerdi...Rabbim seni hep doğru insanlarla karşılaştırsın ve doğru yollara çıkarsın,sen bizim değerlimizsin,seni çok seviyoruz....İyiki doğdun,iyiki bizim oğlumuz oldun....
Nice senelere hep sağlıkla,hep huzurla ulaş ....


7 yorum:

  1. Oyy oyyy çok canlar yakacak bu oğlan ben sana söyleyeyim Tülinim :)) Güzel ömürler diliyorum yakışıklıya ve anneciği de olsun hep yanında ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bilgecim,sağol arkadaşım...

      Sil
  2. Maaşallh Kerem'e. Tülincim elimizde büyüdü diye bir tabir vardı ya blogumuz da büyüdü desek şimdi yalan olmaz:)))
    Sağlıkla sizlerle nice kutlamaları olsun inş.

    YanıtlaSil
  3. Aynen Hatice ablacım gerçekten keremle blogum yaşıtlar...

    YanıtlaSil
  4. Nice sağlıklı başarılı mutlu yılları olsun sizlerle birlikte.

    YanıtlaSil
  5. Herseyin gönlünce oldugu saglıkla huzurla mutlulukla nice yıllara ...Keremcim çok akıllı efendi dünya tatlısı bir çocuksun iyi ki doğmuşsun...bahtında güzel olsun inşAllah...

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!