28 Kasım 2016 Pazartesi

BLOGGER YENİARAYÜZÜ

Blogger Yeniarayüzünün yenilenmesi farklı bir bakış açısı getirdi blog dünyasına...Benim gibi birkaç ayrı blogu olanlar (3 blogum var) için son derce kullanışlı çünkü hepsi iç içe ve düzenleme ve görüş açısı bakımından güzel...Okuma listesinin sol tarafta oluşuna alışamasam da genel anlamda uyum sağladım...Ancak en çok yorumlar kısmını beğenmedim yorumların gelip gelmediği pek anlaşılmıyor...

Arama açıklaması için daha önce şablonda düzenleme gerektiriken şimdi direk yayın sayfasında görünüyor...İstediğiniz kelimeyi yazabilirsiniz...Mesela bir tarifiniz için börek ise ( börek,peynirli börek,sarma börek v.s) açıklama getirebilirsiniz...
Robots.txt ayarları için henüz cesaretim yok,ilerleyen zamanlarda deneyeceğim...

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!