13 Ekim 2016 Perşembe

SİRKELİ KÖZLEMEDEN KAPYA BİBER TURŞUSU



7-8 tane kapya biber doğranır...3-4 tane orta boy domates robottan geçirilir...tencereye alınır, ocağın altı yakılır kaynatılır , biberlerde eklenir , yarım çay bardağı sirke eklenir, 1 yemek kaşığı öğütülmüş kaya tuzu ve doğranmış 7-8 diş sarmısak da ilave edilerek 5 dakika daha kaynatılarak sıcak sıcak kavanozlara doldurulur, kapakları kapatılıp bir bez üzerine ters çevrilir ve üzeri sarılır...5-6 saat sonra açılır ve kapaklar kontrol edilerek kaldırılır....

                                         Afiyetle Yenir....

1 yorum:

  1. ellerıne saglık bende boyle yaptım ama kaynatmak yerıne guneste 2 gun beklettım daha sonra kavanoza sırke ve sarımsak tuz ıle kurdum

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!