19 Mayıs 2016 Perşembe

PINAR LABNELİ HAVUÇ ÇORBASI

Tavsiye Kanalının Tavsiye Meleği olduğumdan bana gönderilen Pınar Labne ile Havuç Çorbası yaptım...Tadına doyamadık...Eeee Pınar Labne bu kalitesinden ödün vermeyen ürün...
PINAR LABNE "Lezet Verir Nereye Değse" 
 
Pınar Labne Sende Dene...
1 adet Pınar Labne (200 gr) Bedava kuponu ve 4 adet de % 50 indirimli kuponu vardı hediyelerimin içinde...Labne ile tatlılar,tuzlular mükemmel oluyor...
Bende Havuç Çorbası Yaptım...

2 yemek kaşığı tereyağında 2 adet rendelenmiş havucu rengi çıkana kadar kavurdum...sonra 2 yemek kaşığı unu ekleyerek kavurmaya devam ettim...Üzerine 1 litre kadar soğuk su ilave edip,çırpma teli ile topaklanmaması için karıştırdım... 
Kaynamaya bıraktım...Daha sonra tuz,karabiber,pul biber ekledim...Ve sonra yarım kutu Pınar Labneyide ekleyerek karıştırmaya devam ettim...Labne dağılıp kaynadıktan sonra ,bir avuç doğranmış dereotu attım çorbaya...Bir iki taşım daha kaynattıktan sonra sıcak sıcak servis ettim...

Pınar Labnenin muhteşem lezzeti ile çorbamız bir kat daha güzel oldu...Pınar Labne hediyelerimi instagramda paylaştım burada
Mutlaka deneyin ve lezzeti keşfedin derim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!