18 Mayıs 2016 Çarşamba

KEÇE SAPLI ÇANTA

Hayırlı Sabahlar Efendim!!!
Gününüz Aydın , Huzurunuz Bol Olsun!!!
TARKAN'ın düğünü,memleketlimiz olup,ancak hiç Erzincana gelmemiş olan Oya AYDOĞAN'ın vefatı,Beyazıt ÖZTÜRK'ün Barselonaya yerleşmesi derken şehitlerimiz konuşulmaz oldu...Nice canlar yandı,analar,eşler,bacıların yüreği dağlandı...Ama ateşin sadece düştüğü yeri yaktığı aşikar...Ne olacak ülkenin durumu? Sorunlar bitmeyecek,biri çözülürse diğeri başlayacak,hayatın gerçeği bu,ancak tüm dünyayı saran  teröre bir çözüm olmalı,bulunmalı...Canlar yanmamalı,çocuklar yetim kalmamalı...Deryada bir damla su misali her birey kendince birşeyler yapmalı,en azından bilinçlenmeli...Keçe Çanta ile pek alakasız oldu konu ama paylaşmak istedim...
Kahve-bej çantayı hazır sap kullanmadan keçeden diktim...
Uzunca kestiğim parçayı hayalet iple çantaya sabitledim...
Bej-Mor olan çantayı damadımızın kuzeni Tuanaya hediye ettim...Güle güle kullansın...
9 yaşındaki bir kız için ideal boyut,çok beğendi...
Bu çantanın süslemesini de yine burada verdiğim şapka,ayakkabı kalıbından keserek soğuk silikonla yapıştırdım...Kenarlarını yine ince organze kurdela ile birleştirdim...

Bu çantalarda Bursaya yola çıktılar..Gelinimiz ve annesi için...
Güle Güle kullansınlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!