9 Mayıs 2016 Pazartesi

ERKEKLER İÇİN KEÇE OMUZ ÇANTASI

Günaydın Kıymetli İzleyenlerim!!!
Gününüz Aydın Neşeniz Bol Olsun!!!
Keçe çantalara devam diyerek başladım ve erkek çantası da dikebilirmiyim diye araştırdım...Neden olmasın,el çantası,sırt çantası veya omuz çantası olabilir...Netten satış ürünlerine baktım buradaki modeli beğendim.... Hep bayan 
izleyicilerim için paylaşım yaptım bu sefer erkek izleyicilerim için paylaşıyorum...

Kendimce tasarladığım çantayı diktim ...
Erkek omuz çantasını...


Siyah ve gri tam istediğim renklerdi...
Erkekler için tasarlamak lazım diye süsü az olsun istedim...
O nedenle sadece siyah iple üstten teğel dikiş yaptım...

Çanta aldığım zaman uzun saplarını hep çıkarırım ve saklarım...İşte bu çanta için ideal olacağını düşündüğümden sapları hazır olarak kenarlarına delik açarak monte ettim...


Siyah yuvarlak lastik ve düğme kullanarak kilit kısmını bitirdim...Erkeklerin omuzlarında taşıyabilecekleri güzel bir omuz çantası çıktı ortaya...Gözlük,telefon v.s konularak ,taşıması kolay bir çözüm oldu..Özellikle tatil yaparken kullanışlı olur diye düşündüm...


Ve çantayı Keremin genç öğretmeni Ahmet Beye hediye olarak gönderdim...Çok beğendiğini ve kullanacağını söylemesi beni ayrıca mutlu etti...Şimdi bir tanede oğluma dikeceğim...

Oğlumun "PTT Anneler Günü Mektup Kampanyası "kapsamında sınıfta bana yazdığı mektup...
Çok beğendim ve duygulandım...Anneler günü dün bizim için çok güzel geçti... 
3 kuşak bir arada... 
Anneciğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!