6 Nisan 2016 Çarşamba

KEÇE ÇANTALARA DEVAM

Hayırlı Sabahlar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Keçe Çanta işine bulaşınca kendimi alamıyorum...Şu renk bu renk derken dikiyorum...
Bu çantayı Denize hediye ettim,güle güle kullansın genç arkadaşım...

Çiçeğini farklı çalıştım... 
Bej ve Siyahın uyumunu çok severim...
Çiçeğin kalıbı bu...minik bir kare parça kesiyoruz ve çiçeklerin önce tam ortasına silikon damlatıyoruz sonra ikiye katlayıp tekrar silikon damlatıyoruz ve sonra alt kısmına da silikon sürüp kare parçaya yapıştırıyoruz...Dört adet yaprağı yapıştırıp sonra kalan parçayı çiçeğin ortasına yapıştırıyoruz...Ben orta yaprağı hayalet iple diktim ,sonra da çantaya monteleyerek diktim...


Bu çantada annemin apartman komşusunun kızı Esraya...Esra nişanlı yazın evlenecek...Apartmanda adımı çantacı teyze koydular...Hediye ediyorum,onlar mutlu oluyorlar bende mutlu oluyorum...
Bu minik ayakkabı çantası da Keremin Ekoloji öğretmeni Gül Hanıma gitti...Güle güle kullansın güzel öğetmenimiz... 
Lacivert ve kırmızının uyumu...

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!