26 Şubat 2016 Cuma

WAFFLE

" Gecede ve gündüzde bulunan herşey O’nundur. O, en iyi işitendir, en iyi bilendir. " EN'ÂM Suresi 13.  ayet-i Kerime
Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim...
Cumanın rahmeti ve bereketi evlerimize dolsun...
Bunca nimetler veren rabbimize şükürler olsun...
Bugün Waffle ı paylaşmak istedim sizlerle..
Dr.Oetker in pratik lezzetlerinden hazır paket waffle alıp denedik....Dr.Oetker Pratik Lezetler için tıkkkkkk

Waffle makinasını geçen sene aldım,daha önce tavada yapıyorduk...Daha çok kızlar yapıyordu...
Bu seferde makinada Tuğçe yaptı bize geldiklerinde yemekten sonra tatlı olarak ...
Gerçekten çok lezzetliydi...Ellerine sağlık...
Hazır paketteki karışıma 1 yumurta ve 1 su bardağı süt ekledi sadece...Muz ve kivi ile süslendi... 
Aslında başlı başına bir öğün olabilir waffle...
Doyurucu ve hafif bir lezzet...Kakaolu fındık kreması sevenler için dayanılmaz oluyor...Farklı meyveli soslarla da süslenebilir...Çilekde çok yakışıyor aslında ama bu mevsimde hormonlu olduğu için almıyorum..
Belçikanın hamur tatlısı olan Waffle Türkiyede de çok seviliyor...
Geçen gün Sevdicanın Waffle tarifini çok beğenmiş ve kaybetmemek için kendime mail atmıştım...
Beğendiğim tarifleri kendime mail atarak arşivliyorum bazen...
Denemek isteyenlere gelsin...

17 yorum:

  1. Gerçekten çok pratikmiş.Ellerine sağlık.Yiyenlere afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Yakın zamanda ben de yazmıştım Waffle tarifi:) Bayılıyorum bu tada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim linkimi yorumumdan önce varmiydi. Nasıl göremedim ki..teşekkür ederim canım. .

      Sil
  3. Merhaba sevgili Tülin Son resime kadar okumuştum ve bittiğini düşünmüştüm kusura bakma en sonda da bana bir sürpriz varmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben haber veremedim yoksa daha iyi okur dun rica ederim ne demek tariflerini çok beğenmiyorum görüşmek üzere...

      Sil
    2. Aslında ben haber veremedim yoksa daha iyi okur dun rica ederim ne demek tariflerini çok beğenmiyorum görüşmek üzere...

      Sil
  4. elllerıne ssaglık bende bu sekıl izli döküm tavada yapıyorum ama yuvarlak olarak cocuklara sut burger olarak verıyorum tabı hamurunuda kendım yapıyorum

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyor... ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!