17 Şubat 2016 Çarşamba

PORSİYONLUK NESCAFELİ PASTA

Nescafeli pastayı çok fazla yaptım ve birkaç kez yayınladım...Ama inanın  yağsız oluşundan mıdır bilmiyorum çok hafif ve çok lezzzetli oluyor...
Bu nedenle geçen günkü misafirlerime de tepside değilde kek kağıdında porsiyonluk hazırladım aynı pastayı... daha önce burada ve burada yayınlamıştım...
Herkes severek tüketti...
Mutlaka deneyin derim!!! 


Malzemeler:

     Kek İçin:

  • 4 Yumurta
  • 4 Türk kahvesi Fincan Şeker
  • 2 Türk kahvesi fincan ılık süt
  • 4,5 Türk kahvesi fincan un
  • 1 pkt.kabartma tozu
  • 2 yemek kaşığı kakao
  Üzeri İçin:
  • 1,5 Su Bardağı Süt
  • 1 yemek kaşığı nescafe
  En Üstüne;
  • 1 pkt beyaz çikolata sosu
  • 1 pkt.kakaolu çikolata sosu
  • 2 su bardağı süt
  • yarım çay bardağı hindistan cevizi
 Yapılışı:
  • Öncelikle Keki için verilen malzemelerden kek çırpılır ve  birer yemek kaşığı kek kağıtlarına paylaştırılarak pişirilir. 
  • Daha sonra fırından çıkarılarak soğuması beklenir.
  • 1,5 Su bardağı süte bir yemek kaşığı nescafe ilave edilir karıştırlır ve soğuyan keklerin  üzerine birer yemek kaşığı dökülerek ıslatılır.
  • Üstüne de 2 Su Bardağı Süt ile pişirdiğiniz beyaz çikolata sosundan birer kaşık konur.
  • Daha sonra pişirdiğiniz normal çikolatalı sostan da üzerlerine biere kaşık eklenir ...
  • Hindistan cevizi keklerin üzerine serpiştirilerek servis yapılır...
  • Ben piştikten sonra  kek kağıtlarından çıkarıp başka birer kek kağıdına yerleştirerek kremalarını döktüm...
                                     AFİYET OLSUN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!