22 Ocak 2016 Cuma

TUNUS İŞİ İLE TAKMA KOL KESİLİŞİ



Hayırlı Cumalar,Kıymetli İzleyenlerim!!!!
Tunus işi ile ilgili çok fazla sayıda yorum ve mail alıyorum izleyenlerimden...
Lastik yapımını  anlatmaya çalıştım  burada ve burada
Bu sırada en çok takma kolun nasıl örüldüğü soruluyor...
Anneme yeni  ördüğüm ceketin kolunu örerken çekmiştim onun üzerinde izah edeyim...
İlmek sayıları tamamen sizin bedeninize göre ayarlanmalı...
Bilekten başlayıp lastikten sonra aralarda 4-5 ilmek artırdıktan sonra bir miktar örüp,sonra yanlardan koltuk altına kadar 2-3 sırada bir artırılır...
Koltuk altından sonra ölçüleri resim üzerine yazdığım gibi yapılır... 
Kolu örerken mutlaka bedenle uyumlu olmasına dikkat edin...Kolu dikmeden önce bedene iğneleyip tam olup olmadığını kontrol ettikten sonra dikin...
Tunus işi aynen normal örgüde olduğu gibi ancak biraz deneyim kazandıktan sonra tamamen alışılıyor...Umarım kol kesimini anlatabilmişimdir...
Yapmak isteyenlere kolay gelsin....

7 yorum:

  1. Çok teşekkürler Tülin Hanım çok faydalı oldu yazınız.Ayla

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten tam zamanında geldi anlatımınız bedeni örmüş bekliyordum, teşekkürler kolay gelsin.. Jülide Atasev

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jülide hanım faydalı olduysam ne mutlu...sizede kolay gelsin

      Sil
  3. Pembe ip ile başladığınız değişik modeldeki örneği merak ettim bekliyorum,ayrıca kolu takma değilde reklan veya düşük takma yapabilirmiyiz?teşekkürler Yasmin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasmin henüz bitirmedim bitirdiğimde yayınlayacağım,sevgiler

      Sil
  4. Selamlar,
    Çoook eğlenceli bence, ben de akşam iş dönüşü elimden geldiğince örgü örüyorum:)) Oyuncağım diyorum onlara...
    Ben de beklerim sayfama sizleri, yeniyim destek ve ziyaretlerinizi bekliyorum, ayrı kategorilerde olsa da önemli güzel şeyleri paylaşmak ve keyifli vakit geçirmektir bence:)
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!