21 Ocak 2016 Perşembe

TEFAL AKCTIFRY ATIŞTIRMALIK SEPETİ İLE MİSKET KÖFTE

Tefal  Actifry Kızartma Cihazını 2 yıldır kullanıyorum çok da memnunum...
Gerçekten bir kaşık yağla harika kızartmalar yapılıyor...Ancak patatesleri julyen doğradığımda çok başarılı sonuç alamıyorum...Küp küp doğrayıp 30 dak. ayarlıyorum ve çok güzel patates kızartmaları yapıyorum,hatta üzerine susam serpince daha da lezzetleniyor...Daha farklı birçok şey denedim...
Cihazı alırken atıştırmalık sepeti olanı tercih etmemiştim gereksiz gibi gelmişti nedense...
Tavsiye Kanalı sayesinde tanıştım bu sepetle...Tavsiye kanalına üyeliğim uzun yıllardır devam ediyor ve bende bir Tavsiye Meleği oldum...
Bu atıştırmalık sepet Tavsiye Kanalının bana hediyesi çok teşekkür ediyorum onlara...Ankete katılıp,soruları cevapladım ve kazandım... 
Atıştırmalık sepette bu kadar kolay ,az yağlı ve lezzetli şeyler yapacağımı düşünmemiştim...
Gerçekten sonuç harika...
Köfteyi her zamanki usulümde yoğurdum , misket şekli verdim...
Sepeti fırça ile azıcık yağladım ve misket köfteleri üzerine dizip,kızarttım...Yağı tamamen altına geçti ve homojen olarak kızardı,enfes...
Herkese şiddetle tavsiye ederim...
Sırada balık var,mutlaka deneyeceğim... 
Tefalin yanında gelen lezzetli tarifleri de denemek istiyorum...
Ayrıca indirim kuponu da var hediyelerin içinde...İsteyen izleyicim veya blog arkadaşım olursa lütfen mesaj bıraksın gönderirim....Böyle güzel bir atıştırmalık sepete % 50 indirimle sahip olabilirsiniz.
Köftenin Tarifi Şöyle;

       MALZEMELER:

  • Yarım kğ kıyma
  • 1 baş soğan
  • 1 su bardağı galeta unu
  • 1 yumurta
  • Yarım çay kaşığı karbonat
  • 1 çay bardağı su
  • Tuz,karabiber,kimyon,pul biber
                      Yapmak isteyenlere kolay gelsin!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!