13 Ekim 2015 Salı

TIĞ İŞİ KIZ ÇOCUĞU ETEK YELEĞİ

Zaman su gibi akıp gidiyor 2015 gireli daha dün gibi ama bakıyorum 10. ayın ortasındayız...
Hayatta böyle hızlı gidiyor...Düğün için çeyiz hazırlıkları içerisindeyim,koşturmalar devam ediyor...
Bu arada el işleriyle pek uğraşamıyorum...Bu etek -yeleği arkadaşımın doğacak olan torunu için ördürdüm...Fikir olsun diye paylaşıyorum...Eskiden arkadaşımın doğacak çocuğu diye bahsederken artık torunu diye bahsediyorum ve nasıl yaş aldığımızı kanıtlıyorum değil mi...Eee kayınvalide oldum ya... 
Eteğin bel kısmına lastik geçirilecek... 
Yelek de bu şekilde...
İplerini ben beğenip aldım, nako 100 bebe..
Ve zamanım olmadığından arkadaşa ördürdüm... 
Küçük hanım sağlıkla doğsun,güle güle giyinsin, analı babalı büyüsün inşallah...

4 yorum:

  1. Ayyy çok şirin ben bunu yiğenime yaparım :)

    YanıtlaSil
  2. ablacım çok şirin olmuş..
    emeklerine sağlık..
    güzel günlerde kullansınlar inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Yine muhteşem bir örnek... Ellerinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok cici gerçekten. Küçük hanım sağlıkla giysin. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!