16 Eylül 2015 Çarşamba

SÜNNET MAGNETİNDEN İĞNELİK -KONVOY SÜSÜ

Oğlumun sünnet hazırlıkları içinde magnet seçimi yapmak zor oldu...
Ama Kerem bu Maşallah yazılı sünnet şapkası magnetini beğenince bende netten siperiş verip yaptırdım...Düğünün içinde kına da yapacağım için magnetlerin üzerine birer kutu da kına zımbaladık...Ailecek oturup yaptık....
Sabunları da Tuğçeyle birlikte hazırlamıştık...
Daha sonra iğnelik lazım olunca bu magnetlerden birinin üzerine içine elyaf doldurduğum ve üzerini tülle kapladığım yuvarlak topcuğu monte ettim... 
İğnedanlığım fena olmadı... 
Girişteki konsolun üzerindeki gümüş rengi tabağın içine koydum.... 
Takı v.s için çok işe yaradı... 


Vaktim olmadığı için Konvoyda arabaların aynasına bağlamak için de bu süsleri yaptırdım....
Yine netten sipariş ettim...
Kapı süsü olarak çok güzel duruyor...
Misafirlerim konvoydan sonra çıkarıp kapı süsü olarak kullandılar... 
Araştıranlar için değişik fikir olsun diye paylaşmak istedim...

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!