15 Haziran 2015 Pazartesi

İKİ ADET EŞARPTAN ELBİSE DİKTİM

Güzel Bir Haftaya Merhaba!!!
Dün eşimin kuzeninin düğünü için kendime bir elbise diktim ve akşam düğüne giyindim...
Kendim diktiğim için de çok severek giydim...
Ne zamandır aklımda planladığım ve geçen sene desenini çok beğenerek aldığım 2 adet eşarbı kullanarak elbisemi diktim ve  kırmızı ayakkabı ve çanta ile tamamladım...  
Yürüyen iki eşarp olmasından korktum ama çok beğenildi... 
Bundan sonra acil durumlarda değişik renklerde basitçe dikebileceğim elbiselerim olabilir...Sizlere de tavsiye ederim...
Elbisenin dikilişini kısaca kağıda çizdim...
Beden genişliğiniz kadar yanlardan eşit olacak şekilde koltuk altına kadar kumaşın dış yüzünden makinaya çekin...Omuzlarıda yaka oyuntusunu ayırarak dikin...Hepsi bu kadar...Tabii bu arada eşarbın kumaşının kaliteside önemli...Buna göre dikkat ederek şık ve değişik bir elbise dikebilirsiniz...
Umarım beğenmişsinizdir ?...

Sevgili Burcu ve Gökhana ömür boyu mutluluklar diliyorum..Düğünden bazı kareler...En kötü günümüz böyle olsun diyelim...En çokda Kerem eğlendi,dışarıya çıktığımızda hala oynuyordu...
Küçük kızımızın olmayışı içimizi burktu ama inşallah en kısa zamanda oda yanımızda olacak...

18 yorum:

  1. Cook hos ve uyumlu olmus kiyafetin Tülin'cigim...Yaz günlerinde tiril tiril,ideal..Zevk ve maharetin bilesmis,harika gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor.. harika bir fikir.. iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  3. How awesome! looks perfect..

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş vallahi, eline sağlık arkadaşım. Güle güle giy...

    YanıtlaSil
  5. o kadar kolay ve bir o kadar da harika bir elbise olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş.ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  7. Ben çok beğendim canım hep sevmişimdir yazmadan eşarptan yapılan çalışmaları
    . 2007 filandı(blog öncesi) yeğenlerime arkadaşlarımın kızlarına tunikler bluzler dikmiştim.
    blgumda da iki plaj kıyafeti olarak var üstleri örgü altları yazmalardan.

    YanıtlaSil
  8. tülincim çok güzel olmuş.bende annemin hacdan getirdiği uzun bir şalı böyle dikmiştim.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel :)
    sağlıkla giy güzel arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle çok güzel bir elbise olmuş. Dediğin gibi kaliteli bir eşarpla ne hoş bir iş çıkabiliyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuş..İşte farklı bir fikir..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle şahane olmuş, güle güle kullan Tülincim..

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık Tülin'cim.Çok güzel olmuş ve çok yakışmış maşallah.Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  14. Harika ötesi çok beğendim canim.Elinin değdiği herşey muazzam oluyor.

    YanıtlaSil
  15. Çok başarılı bir çalışma olmuş, çok da yakışmış, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. kendi yarattığın eserini giymen kadar güzel birşey olabilirmi muhteşem ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!